سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

احتمال تمدید مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی و 5+1 تا ۱۴ تیر ماه

خبرنگار فرانس ۲۴ به نقل از مقامات حاضر در تیم مذاکره کننده آمریکا گزارش داد که ۵ جولای (۱۴ تیر) محتمل ترین زمان حصول توافق هسته ای میان جمهوری اسلامی و ۱+۵ است.

113371_298کیهان نوین: خبرنگار فرانس 24 به نقل از مقامات حاضر در تیم مذاکره کننده آمریکا گزارش داد که ۱۴ تیر محتمل ترین زمان حصول توافق هسته ای میان جمهوری اسلامی و ۱+۵ است.

پیش از این خبرگزاری رویترز گزارش داد بود که دیپلمات‌های غربی می‌گویند از نظر آن‌ها روز ۱۸ تیر، یعنی زمانی که کاخ سفید مهلت دارد نسخه‌ای از توافق را به کنگره ارائه دهد، ضرب‌الاجل واقعی مذاکرات هسته‌ای باجمهوری اسلامی است.

سه روز مانده به ضرب‌الاجل مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی و گروه موسوم به ۱+۵، گزارشها از باقی بودن اختلافات عمده میان طرفین حکایت دارد. دیپلماتها میگویند که انتظار می‌رود مذاکره‌کنندگان این هفته روزهای سختی را پیش رو داشته باشند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'