سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
افشای شكنجه گران جمهوری اسلامی در زندان مركزی بندرعباس

افشای شكنجه گران جمهوری اسلامی در زندان مركزی بندرعباس

جمهوري اسلامی برای به سكوت كشاندن و مهار كردن زندانيان عادي كه تعداد آنان نيز خيلي زياد است. در زندانهای مختلف اقدام به اعمال سياستهای غير انساني از قبيل شكنجه جسمی و روحی و يا تهديد زندانيان و خانواده هايشان كرده است.

download (1)کیهان نوین: يكي از اين زندانها، زندان مركزي بندرعباس است كه روزانه بر تعداد اين زندانيان افزوده ميگردد. جنايتكاران جمهوری اسلامي نيز برای اعمال فشار هرچه بيشتر، زندانيان را به زير ضرب و شتم هاي وحشيانه ميكشاند.

از جمله يكی از افسر نگهبانان بند قرنطينه به نام پيمان كروكی كه فاميل رئيس زندان بندرعباس بنام حسن مرسل پور ميباشد، زندانيان جديدالورود را وحشيانه مورد شكنجه قرار داده و آنان را ساعتهاي طولانی زير آفتاب گرم بندر عباس نگه ميدارد و مداوما نيز به زندانيان ميگويد كه من فاميل رئيس زندان هستم و چاقو دسته اش را نميبرد و هر كاري ميخواهيد برويد و بكنيد. اين فرد وحشي حتي اموال و وسايل شخصي زندانيان را نيز به غارت ميبرد و به انان برنميگرداند.

یکی ديگر از مأموران حفاظت زندان بنام بهرام كشتكار، اهل شيراز ميباشد كه به سگ هار معروف است.

او به همراه باصطلاح معاونش علی اصغر عليمرادی و همشهري اش مجتبي دهقان كه وي نيز يكي از مديران داخلی زندان است، در انتقال مواد مخدر به داخل زندان همدست هستند.

سركرده اين زندان، حسن مرسل پور داماد قاسم سليمانی فرمانده نيروي قدس سپاه است و از عناصری كاملا فاسد بلحاظ اخلاقی است وی سعی ميكند كه به هر طريقی از وضعيت زندانيان سوء استفاده كند. زندانيان وی را بعنوان فردي فاسد الاخلاق و همچنين دزد ميشناسند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'