سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
واژگونی اتوبوس مسافران پرواز مشهد- ساری هواپیمایی ماهان

واژگونی اتوبوس مسافران پرواز مشهد- ساری هواپیمایی ماهان

بر اثر واژگونی اتوبوس مسافران پرواز مشهد ساری هواپیمایی ماهان، 11 نفر کشته شدند.

busکیهان نوین:  صبح امروز یک دستگاه اتوبوس در منطقه سوادکوه و در تنگه ابوالقیسی سقوط کرد که تاکنون ۱۱ نفر از مسافران این اتوبوس جان خود را از دست دادند. واژگون شدن این اتوبوس در محور سوادکوه به ساری در استان مازندران، حداقل ۱۲ نفر کشته و ۱۸ نفر مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، این افراد مسافران پرواز هواپیمایی ماهان از مشهد به ساری بودند و  هواپیمای آنها به دلیل بدی آب و هوا، در تهران فرود آمدو شرکت هواپیمایی ماهان برای مسافران این پرواز دو دستگاه اتوبوس در نظرگرفت تا مسافران را به مقصد ساری برساند اما در میانه راه یکی از اتوبوس‌ها به دلیل نقص فنی واژگون شده و در دره سقوط کرد.

رییس جمعیت هلال‌احمر سوادکوه نیز در این‌باره گفت: مسافران اتوبوس واژگون شده‌ در محور سوادکوه، مسافران پرواز ساری-مشهد بودند که هواپیمای حامل آنها نتوانست به دلیل شرایط نامناسب آب و هوایی در فرودگاه ساری به زمین بنشیند، این هواپیما در فرودگاه تهران به زمین نشست و مسافرانی را که قرار بود با یک پرواز به ساری منتقل شوند با اتوبوس به ساری منتقل می‌کنند.

پلیس ایران می گوید این اتوبوس به دلیل نقص فنی، سرعت غیر مجاز، و عدم توانایی راننده در کنترل آن، به دره سقوط کرد.

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'