سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
تغییر ماهیت جرم اسید پاشی به قتل عمد در پرونده سمیه مهری

تغییر ماهیت جرم اسید پاشی به قتل عمد در پرونده سمیه مهری

رییس کل دادگستری استان کرمان در یک گفتگوی خبری اظهار کرد که با توجه به درگذشت سمیه مهری قربانی اسید پاشی، موضوع ماهیت جرم ارتکابی از اتهام صدمه به قتل عمد تغییر می‌یابد.

موحد-300x209کیهان نوین: یدالله موحد امروز در پاسخ به این سئوال که آیا با توجه به درگذشت سمیه مهری قربانی اسیدپاشی بر اثر ضایعات ناشی از این جرم تغییری در نوع جرم این پرونده صورت می‌گیرد، اظهار داشت: قطعا این موضوع ماهیت جرم ارتکابی در پرونده اسیدپاشی را تغییر می‌دهد و از جرم صدمه به پرونده قتل عمد تبدیل می‌شود.

وی تصریح کرد: متهمان پرونده اسیدپاشی سمیه مهری تحت تعقیب کیفری قرار گرفته‌اند و با توجه به اینکه فوت این خانم اخیرا روی داده است، پرونده در دستور کار دادگاه کیفری قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: این پرونده اسیدپاشی به ‌زودی با عنوان ارتکاب قتل پیگیری می‌شود و مجازات شرعی در مورد این عامل جنایت صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس، سمیه مهری به همراه دخترش رعنا چند سال قبل توسط همسرش مورد اسیدپاشی قرار گرفت وی پس از سال‌ها تحمل بیماری چند روز قبل به دلیل از کار افتادگی ریه در اثر زخم‌های ناشی از اسید در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت.

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'