سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
بررسی اموال افراد دولت و نمایندگان مجلسی از سوی قوه قضائی

بررسی اموال افراد دولت و نمایندگان مجلسی از سوی قوه قضائی

محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه از بررسی اموال افراد دولت و نمایندگان مجلس خبر داد.

images(2)کیهان نوین: سخنگوی قوه قضاییه در خصوص اعلام لیست اموال و دارایی دولت یازدهم گفت: در دولت یازدهم تمام افراد مشمول لیست اموال خود را ارائه کردند و باید تا زمان اتمام ماموریتشان صبر کرد٬ البته لیست اعلامی از طرف ۴ نفر آن‌ها نقص داشت که خواستار رفع نقص آن شدیم.

معاون اول قوه قضاییه افزود: بقیه افراد در دولت نهم و دهم لیست اموال خود را اعلام کردند و به غیر از ۵ نفر به همه لیست افراد رسیدگی شده که آن ۵ نفر همچنان در حال رسیدگی است و هنوز به اتمام نرسیده است.

در دولت‌های نهم و دهم سه نفر لیست اموال خود را اعلام نکردند که یک نفر از آن‌ها به نام آقای ابراهیم عزیزی هم در دولت نهم و هم در دولت دهم در معاونت توسعه و مدیریتی منابع انسانی بود و دو نفر دیگر مربوط به دولت دهم اقایان محمدجواد محمدزاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست و همچنین آقای ملک‌زاده معاون رئیس جمهور و رئیس میراث فرهنگی بود که لیست اموال خود را اعلام نکردند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'