سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
ارتباط گرسنگی و صاحبخانه شدن مردم از نظر معاون وزیر راه و شهرسازی

ارتباط گرسنگی و صاحبخانه شدن مردم از نظر معاون وزیر راه و شهرسازی

حامد مظاهریان گفت که  شاخص دسترسی به مسکن ۱۲ سال است یعنی اگر یک خانوار متوسط ۱۲ سال تمام درآمد خود را جمع کند و هیچ چیزی نخورد می تواند صاحب خانه شود.

دانلود (2)کیهان نوین: این گفته معاون وزیر راه و شهر سازی جمهوری اسلامی است که با وقاحت و بی شرمی تمام بیان شده.

همین مردمی که این جناب به آنها توصیه می کند ١٢سال چیزی نخورند تا صاحب خانه بشوند، بیش از ٨٠ درصدشان که تازه کار هم می کنند، سه برابر زیر خط فقر رسمی زندگی می کنند.

نزدیک به نصف دستمزدهای همین مردم صرف هزینه های مسکن میشود.اجاره خانه و کرایه مسکن مدام افزایش می یابد. دولت روحانی و وزارتخانه راه و شهرسازی اش در راس هرم مافیای مسکن قرارداشته و در بالابردن قیمت مسکن و اجاره خانه نقش اول را بازی می کنند. بازار مسکن تماما در دست مافیای دولتی هاست. بویژه ساخت مسکن.

همه باندهای دولتی و از جمله این وزارتخانه در مقاماهای بالای همه شرکت های خانه سازی دولتی قراردارند، بازار مصالح ساختمانی را کنترل می کنند. صدور مجوز و اخاذی از مردم به بهانه عوارض ساخت خانه در دست باندهای دولت و ارگانهایش در شهرداریها و اداره جات مسکن می باشد. بازار مسکن محل لفت و لیسها، دزدیهای افسانه ای و سودهای کلان برای دولت روحانی و کل باندهای حکومت می باشد.

در دوره احمدی نژاد اینها پروژه مسکن مهر را آوردند. خودشان اعتراف کردند که دهها هزار میلیاردتومان صرف ساخت مسکن اجتماعی در این پروژه کردند و آخرش خانه های نیمه تمام، در بیابانها بدون امکانات و بدون استاندارهای سکونت را به مردم قالب کردند. به بهانه وام مسکن میلیونها نفر را قرض دار دولت وبانک ها کردند. در نهایت خانه ای هم گیر مردم نیامد.

در دولت روحانی هم این باندها پروژه «مسکن امید» را پیش کشیدند. همان کاری که دولت احمدی نژاد را ادامه میدهند. فعلا اعلام کرده اند که اولویتشان به اتمام رساندن پروژه های ناتمام «مسکن مهر» می باشد.

در هر دوی این پروژه ها مافیای عظیم مسکن و دزدان و چپاوول گران در راس امور قراردارند. اینها تصمیم میگرند، کجاها، و با چه استانداردی باید پروژه هایشان را طرح و اجرا نمانید. اینها قبل از اینکه به فکر تامین مسکن مناسب با استاندارد برای مردم باشند، به فکر زد وبند با سایر باندهای دولت برای بالا کشیدن پولهای مردم، سردواندن مردم و نهایتا قرض دار کردن مردم می باشند. دولت خودش بازار مسکن و گرانی مسکن رامدیریت می کند. همه باندهای دولت روحانی در اداره جات گوناگون با همکاری شهرداریهای حکومت مشغول چپاوول و غارت مردم به بهانه ساخت خانه می باشند.

دولت دزدان و قاتلان، از جمله دولت روحانی هیچ موقع امرش تامین مسکن برای مردم نبوده است. این دولت نه تنها مردم را خانه دار نکرده و نخواهد کرد، بلکه میلیونها نفر در همین دوسالی که از سر کار آوردن دولت روحانی میگذرد، بی خانمان شده و خانه و زندگیشان را ازدست داده اند. میلیونها نفر از مردم که وام مسکن گرفته اند، نه تنها خانه گیرشان نیامده، بلکه بدهکار بانکها هم شده اند. بانکها هم برای نقد کردن وام شان خانه های مردم را حراج کرده اند. این وضعیتی است که دولت روحانی بر سر مسکن و زندگی مردم آورده است. در کنار این وضعیت درآمدهای افسانه ای باندهای دولت و نظام افزایش چندین برابری داشته است.

دولت روحانی هم دولت دزدان و قاتلان، دولت تحمیل فقر و فلاکت و بی مسکنی بر مردم ایران می باشد. دولت دزدان و قاتلان را باید به زیر کشید.برخورداری از مسکن مناسب با استاندارهای امروز و تمام امکانات حق مسلم مردم است. باید با اعتراض و مبارزه این خواسته را بر حکومت تحمیل کرد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'