سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
“احمدی نژاد مسب بروز اختلاف در مجلس”

“احمدی نژاد مسب بروز اختلاف در مجلس”

علی زاکانیاز نمایندگان طرفدار دولت سابق ، ضمن تکذیب وابستگی خود و همفکرانش به دولت های نهم و دهم محمود احمدی نژاد گفت که این دولتها “برآمده از جریان اصولگرایان” نبوده است.

untitled(3)کیهان نوین: یک نماینده مجلس ایران، روز یکشنبه 26 آوریل گفت که ورود محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری پیشین ایران، به کارزار انتخاباتی مجلس در پایان سال جاری، باعث تفرقه در میان به گفته او “اصولگرایان” خواهد شد.

نمایندگان وابسته به جریان موسوم به “اصولگرا” در پی آن هستند تا با وحدت در میان خود در انتخابات آتی مجلس ایران به مانند یک گروه واحد عمل کنند و به پیروزی برسند.

وجود چهره های جنجالی مانند احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی، که زمانی از پشتیبانی نمایندگان اصولگرای مجلس برخوردار بودند، به انتخابات آینده مجلس می تواند به پراکندگی آرا در میان گروههای حاکم بر سیاست ایران منجر شود.

از سوی دیگر، اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر احمدی نژاد، به یکی از رسانه ها گفت: “من هرگز نگفته ام که به سیاست ورود نمی کنم.”

مشایی، که نسبت خویشاوندی با احمدی نژاد نیز دارد، رابطه خود با او را به رابطه برادری تشبیه کرد و گفت: “من و آقای دكتر احمدی نژاد دو برادريم و برادری مان تمام نمی شود.”

به گزارش رسانه ها ستاد عملیاتی احمدی نژاد در تهران در روزهای اخیر بسیار فعال بوده، و این رسانه ها پیش بینی می کنند که مشایی، نیکزاد، بقایی و داوری، که همگی از نزدیکان به احمدی نژاد هستند و اعضای کابینه او بودند، در انتخابات آینده مجلس از حوزه انتخابی تهران نامزد خواهند شد.

از سوی دیگر جبهه پایداری، به رهبری مصباح یزدی نیز که یکی از پایه های وحدت بین گروههای اصولگرا بحساب می آید، به نوشته سایت آریا، در مورد ورود احمدی نژاد به صحنه انتخاباتی ایران موضع دوگانه ای اتخاذ کرده است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'