سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
مضحک ترین جمله علی خامنه ای در رابطه با علاقه ایرانیان به مبارزه با اسراییلی ها

مضحک ترین جمله علی خامنه ای در رابطه با علاقه ایرانیان به مبارزه با اسراییلی ها

مهم‌‌ترین جمله رهبر خکومت  اسلامی  در سال ۹۳ منتشر شد.  جمله برگزیده: «ملت عاشق مبارزه با صهیونیست‌هاست.»این نظرسنجی از  ۱۷تا ۲۶ اسفند جریان داشته و دو مورد از هفت جمله برگزیده شده‌‌‌، در باره اسرائیل هستند.این نتیجه بر پنج هزار پیامک و چهار هزار و ۵۰۰ نظر دریافت‌شده، استوار است.

Ayatollah-Ali-Kham_1551415cکیهان نوین: جمله مهم و به یادماندنی از نظر کاربران، مستخرج از عبارتی نسبتا طولانی است: «گاهی بعضی از جوان‌های ما که مراجعه می‌کنند و جوابی نمی‌شنوند، به من نامه می‌نویسند و التماس می‌کنند که اجازه بدهید ما برویم در صفوف مقدم با رژیم صهیونیستی بجنگیم. ملت عاشق مبارزه با صهیونیست‌هاست.» این جمله در ۴ آذرماه سال ۹۳ بیان شده است.

دومین جمله انتخابی نیز در باره اسرائیل است و دو روز پس از عبارت اول ادا شده است: «امنیت اسرائیل تامین نخواهد شد، چه توافق هسته‌ای بشود و چه نشود.»

سومین جمله برگزیده هم در باره دشمن است: «چشم‌مان به دست دشمن نباشد که کی تحریم را بر می‌دارد. کی فلان نقطه را موافقت می‌کند؛ به درک! نگاه کنیم ببینیم خودمان چه‌کار می‌توانیم بکنیم.» این جمله در نخستین روز سال ۱۳۹۳ و در بیانات نوروزی ادا شده است.

سال گذشته نیز جمله برتر خکومت اسلامی از دید کابران سایت او، در باره اسرائیل بود. او در نوروز ۹۲ در مشهد گفت: «اگر غلطی از رژیم صهیونیستی سر بزند، جمهوری اسلامی تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.»

این پنجمین مرتبه است که جمله برگزیده رهبر حکومت اسلامی  انتخاب می‌شود.

جمله برتر سال ۱۳۹۱ این بود: «من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام.» خامنه‌ای این حرف را در نوزدهم بهمن این سال در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش زده و گفته بود: «دیپلمات یک کلمه‌ای را می‌گوید، معنای دیگری را اراده می‌کند. ما صریح و صادقانه حرف خودمان را می‌زنیم…»

مخاطبان سایت خامنه‌ای در سال ۱۳۹۰ هم در یک نظرسنجی، این جمله را انتخاب کرده بودند: «ما در قضایاى ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم. نتیجه‌اش هم پیروزى جنگ سى‌وسه روزه و پیروزى جنگ بیست‌ودو روزه بود.»

پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر حکومت اسلامی در سال ۱۳۸۹، این جمله را به یادماندنی‌ترین حرف از نگاه مردم معرفی کرده بود: «پایداری و هوشیاری مردم در مقابل فتنه ۸۸ موجب واکسینه شدن کشور و مردم در مقابل میکروب‌های سیاسی و اجتماعی شد.»

آن زمان، میکروب خواندن معترضان موجی از واکنش را در شبکه‌های اجتماعی و نزد فعالان مدنی دامن زد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'