سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
حمله ماموران امنیتی جمهوری اسلامی به نصیر آباد سرباز

حمله ماموران امنیتی جمهوری اسلامی به نصیر آباد سرباز

ماموران امنیتی با یورش به روستاهای نصیر آباد و بندان سرباز پس از محاصره اقدام به تفتیش منازل تعدادی از ساکنان محل کردند.

6bd09ebb69527be30772b6e4b4a81d6f_L-300x191کیهان نوین: صبح جمعه ۷ فروردین نیروهای انتظامی و امنیتی با ده‌ها اتومبیل به روستاهای نصیرآباد و بندان رفته و چند خانه را محاصره و مورد بازرسی قرار دادند.

به گفته یکی از ساکنان محل، نیروهای انتظامی به همراه چندین اتومبیل منزل فردی به نام «حافظ صلاح الدین سیدی» را محاصره کرده و با شکستن درب و شیشه‌ها وارد منزل شدند.

در آن هنگام کسی در خانه نبوده و ان‌ها درب‌های اتاق‌ها را هم شکستند و کلیه وسایل را بهم ریختند و بعد از ساعتی منطقه را ترک کردند.»
این منبع مطلع، همچنین خبر داده که در همین زمان نیرو‌ها به روستای دیگری از سرباز بنام بندان نیز رفتند و چند خانه از بستگان «حافظ صلاح الدین» را محاصره و تفتیش کردند.
حافظ صلاح الدین سیدی یکی از علما و فعالان ملی و مذهبی بلوچ بود که اردیبهشت ماه ۸۷ کمتر از ۷ ماه پس از بازداشت در زندان مرکزی زاهدان به اتهام اقدام علیه امنیت ملی اعدام شد.

منابع محلی شامگاه پنجشنبه ۶ فروردین از حمله تعدادی از افراد نا‌شناس به پاسگاه نیروی انتظامی پل سرباز و تیر اندازی به سمت ماموران خبر داده‌اند. که خبر دقیقی از کشته و زخمی شدن کسی در این حمله گزارش نشده است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'