سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

تصویب فوری تحریم‌های جدید در صورت عدم توافق اتمی در مجلس سنای آمریکا

در حالی که مذاکرات جمهوری اسلامی با کشورهای 1+5 در لوزان سوئیس در جریان است از آمریکا خبر می رسد که مجلس سنا در پی آن است تا در صورت عدم دستیابی به توافق اتمی تحریم های فوری را علیه جمهوری اسلامی به تصویب برساند.

139304201455119143182194کیهان نوین: جان بينر، رئيس مجلس سنای آمريکا در این رابطه به تلويزيون سی‌ان‌ان گفته :در صورت به نتيجه نرسيدن گفت‌وگوهای هسته‌ای با جمهوری اسلامی، کنگره‌ی آمریکا فورا تحريم‌های جديدی عليه جمهوری اسلامی تصويب خواهد کرد.

همزمان خبرگزاری رویترز گزارش داده ، کاخ سفید آمریکا اعلام کرده است که مذاکرات فشرده‌ی هسته‌ای با جمهوری اسلامی تا لحظاتِ آخر ضرب‌الاجلِ تعیین‌شده ادامه خواهد داشت.

تیم هسته‌ای جمهوری اسلامی و دیپلمات‌های ارشد شش قدرت‌ِجهان، امروز، دوشنبه 10 فروردین، گفت‌وگوهای هسته‌ای را در لوزان سوییس ادامه می‌دهند. فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه‌ی اروپا نیز در گفت‌وگوهای روز دوشنبه حاضر است.

مذاکره‌کنندگان هسته‌ای تا سی‌ویکم ماه مارس، یازدهم فروردین فرصت دارند تا بر سر کلیات توافق کنند.جان بينر، رئيس مجلس نمايندگان آمريکا در این رابطه به تلويزيون سی‌ان‌ان گفته :در صورت به نتيجه نرسيدن گفت‌وگوهای هسته‌ای با جمهوری اسلامی، کنگره‌ی آمریکا فورا تحريم‌های جديدی عليه این کشور تصويب خواهد کرد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'