سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
تحقیر زندانیان سیاسی بند ۱۲ زندان رجایی شهر

تحقیر زندانیان سیاسی بند ۱۲ زندان رجایی شهر

زندانیان سیاسی بند ۱۲ زندان رجایی شهر به صورت خشن و توهین‌ آمیزی مورد بازرسی قرار دادند.

s35da6a0dac9140028657d5b0cb3360fcکیهان نوین: در واکنش به بی‌توجهی زندانیان سیاسی بند ۱۲ زندان رجایی شهر نسبت به احضار این زندانیان به بند ۸ این زندان (معروف به بند سپاه)، به جهت پرونده‌سازی‌های جدید، ماموران گارد زندانیان این بند را به صورت خشن و توهین‌ آمیزی مورد بازرسی قرار دادند.

طی روز جاری (سه‌شنبه ۱۹ اسفند ماه) در بند ۱۲ زندان رجایی شهر کرج زندانبانان ابتدا اقدام به احضار چندتن از زندانیان به بند ۸ این زندان (معروف به بند سپاه) می‌کنند.

برخی از زندانیانی که به بند سپاه فراخوانده شده بودند از آنرو که این احضار را به دلیل پرونده سازیهای جدید می‌دانستند از رفتن امتناع کردند.

یک منبع مطلع در این خصوص گفت: «پس از اینکه برخی زندانیان حاضر نشدند به بند سپاه بروند گارد زندان به همراه برخی مدیران زندان و حفاظت وارد سالن شده و اقدام به بازرسی توهین آمیز و خشن سالن ۱۲ نمودند. ماموران از اقدامات خود فیلمبرداری نیز می‌کردند.»

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'