سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

تصویب جریمه 30 تا 50 میلیونی برای سربازان فراری

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 94 گفت: بر اساس تصویب کمیسیون تلفیق بودجه، غایبین از خدمت سربازی بین 30 تا 50 میلیون تومان جریمه می‌شوند.

2کیهان نوین: اسماعیل جلیلی عضو کمیسیون تلفیق بودجه 94 با اشاره به مطرح شدن فروش خدمت سربازی، گفت: بحث فروش خدمت سربازی در کمیسیون تلفیق 94 مطرح نبوده و تنها نحوه برخود با سربازان غایب از خدمت مطرح شد.

وی افزود: براین اساس افرادی که در طول ده سال گذشته به خدمت سربازی نرفته‌ و غیبت داشته‌اند، بابت غیبتی که در طول این مدت داشته‌اند بین 30 تا 50 میلیون تومان جریمه می‌شوند که از این محل 3 هزار میلیارد تومان درآمد برای دولت در سال آینده پیش‌بینی شده است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 94 تصریح کرد: براساس آماری که مسئولان مربوطه اعلام کرده‌اند نزدیک به دو میلیون نفر سرباز غایب هستند که براساس نظری که کمیسیون تلفیق بودجه داد قرار شد که این‌ها جریمه و منع تعقیب شوند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'