سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
آغاز تحقیقات پرونده دادگاهی «تهمینه میلانی»

آغاز تحقیقات پرونده دادگاهی «تهمینه میلانی»

تهمینه میلانی کارگردان شناخته شده سینمای ایران، با مراجعه به دادسرا، مراحل پی‌گیری پرونده را انجام داده است وی هفته پیش به دادسرای فرهنگ و رسانه به خاطر انتشار کتاب شهرزاد… احضار شده بود.

download (2)کیهان نوین: میلانی با اعلام این مطلب افزود: روز یکشنبه ۲۸دی ماه ساعت ۸ صبح برای بار دوم به دادسرا رفتم و هم اکنون پرونده درحال تحقیقات مقدماتی است.

وی ادامه داد: بازپرس پرونده درچارچوب قانون سوالاتی را از من پرسید و من نیز به آن‌ها جواب دادم و قرارشد مستندات خودم را درباره سخنانم و همچنین شکایت وارده به دادسرا ارائه کنم تا براساس قوانین پرونده مراحل رسیدگی خود را طی کند.

میلانی درپاسخ به این سوال که شاکی این پرونده چه کسی است؛ گفت: ازآن‌جایی که پرونده درمرحله تحقیقات مقدماتی است؛ انتشاراسامی غیرقانونی است و من نیز از‌ آنجایی که به قانون اعتقاد دارم این مسئله را اعلام نمی‌کنم و پس از بررسی پرونده در دادسرای فرهنگ و رسانه و مشخص شدن نتیجه در صورت نیاز اعلام می‌شود.

تهمینه میلانی ۲۲ دی ماه به دلیل انتشار فیلمنامه «شهرزاد زن هزار و یک شب» به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده بود.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'