سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
اطلاعات جدیدی در مورد هويت گروگان‌گير ايرانی

اطلاعات جدیدی در مورد هويت گروگان‌گير ايرانی

بررسی ها نشان مي دهد فرد گروگانگير “محمد حسين منطقی بروجردی” از دانشجويان سابق دانشگاه امام صادق بوده است.

download (1)کیهان نوین: محمد حسن منطقی بروجردی، در سال 1361 در نخستين سال فعاليت دانشگاه امام صادق به رياست مهدوي كنی، به عنوان دانشجو، وارد اين دانشگاه شد و تا اواخر دوره فوق ليسانس در آن جا سرگرم تحصيل بوده است.

وی در همان اواخر دوره تحصيل، با دختر يكي از مسوولان وقت دانشگاه امام صادق ازدواج کرد اما پس از مدتي وی را ترك كرد و در سال 1375 به استراليا رفت.

محمد حسن منطقی در پي ارتكاب يك فساد مالي از ايران گريخته و با فريبكاری، از دولت استراليا درخواست پناهندگي سياسی كرده بود.

رها كردن و بلا تكليف گذاردن همسرش در ايران سبب شد تا خانواده همسرش، حكم طلاق غيابی از محمد حسن منطقي را از دادگاه بگيرند. منطقی پس از مدتي در استراليا لباس روحانيت پوشيد و به كارهاي تبليغاتی برای خويش پرداخت.

او اخيرا در وبسايت خود كه از سوی پليس استراليا فيلتر شده است، اعلام كرد كه ديگر “رافضی” نيست و به اسلام گرويده است! وي سپس تغيير نام داد و اسم خود را “شيخ هارون مونس” گذارد.

در جريان گروگانگيری منجر به قتل اش، از گروگان ها خواسته بود پرچم هايي شبيه داعش به شيشه ها بچسبانند و با رسانه هاي استراليا تماس بگيرند و اعلام كنند كه اين عمليات را داعش انجام داده است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'