سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
اسید پاشی جرم کوچکی است!!!

اسید پاشی جرم کوچکی است!!!

منصور حقیقت پور: اسیدپاشی جرم کوچکی است.

کمیسیون امنیت مجلسکیهان نوین: پس از اسیدپاشی های زنجیره ای در اصفهان، و عدم پیگری مناسب و یا شاید حتی عدم پیگیری مسوولان مربوطه، و دستگیر نشدن عامل یا عاملان این جنایت تروریستی علیه شهروندان، این بار نوبت به اسیدپاشی های زنجیره ای در تهران رسید. دیروز تهران بازهم  شاهد اسید پاشی بود. آنهم کمتر از ده روز از اسید پاشی خیابان سازمان آب.

در همین راستا خبرگزاری ایسکا نیوز امروز جمعه 5 دی ماه، گزارشی را منتشر کرد از اعلام نظر منصور حقیقت پور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس پیرامون این اسیدپاشی های زنجیره ای در شهرهای ایران.

حقیقت پور مدعی شد که ما نباید دولت و قوه قضاییه  را درگیر جرایم کوچک کنیم، و اساسا اسید پاشی های ایران را امری عادی و جرمی کوچک خواند که ارزش اینهمه سر و صدا را ندارند و رسانه ها نباید برای اینگونه مسایل کوچک و بی ارزش اینهمه بزرگ نمایی کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: “در حقیقت رسانه ها و مطبوعات این روز ها تمامی برنامه های اطلاعاتی را به هم می ریزند چرا که نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در صدد دستگیری عاملان بودند که ماجرای اسید پاشی در رسانه ها سر و صدا به پاکرد و عاملان هم به سرعت گریختند. در واقع اگر جو عمومی به هم نریخته بود عاملان دستگیر می شدند. در این میان باید اشاره کنم که ما نباید ارزش امنیت ملی کشور را با چنین جرایم کوچکی به خطر بیاندازیم.”
وی همچنین گفت: “اسید پاشی در کشور رخداد تازه ای نیست قبلا هم این اتفاق در اصفهان و دیگر شهر ها رخ داده است اما تفاوتش با حالا بزرگ جلوه دادن این ماجرا توسط رسانه ها است.”
این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، حتی صحبت کردن رییس جمهور را در مورد برخی از اینگونه اتفاقات به گفته وی پیش پا افتاده و کوچک، همانند اسید پاشی را لطمه به امنیت ملی کشور دانست و در این باره گفت: “در حقیقت اسیدپاشی و جرایمی مانند آن اتفاقات کوچکی هستند که ما نباید آن را در سطح رسانه ها و کشور بزرگ جلوه دهیم  تا با جوهای رسانه ای رییس جمهور ی هم گاهی در مورد این جرایم حتی صحبت می کنند که این امر به امنیت ملی کشور صدمه وارد می کند.”
حقیقت دوست در ادامه ادعا کرد: “نیروی انتظامی و دولت اقدامات خود را برای دستگیری عاملان خیلی وقت است که شروع کرده اند،البته اگر رسانه ها اجازه دهند این جرایم کوچک هستند و پرداختن به آنها در این حد و در بوغ و کرنا کردن آن صحیح نیست.”

این عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی در حالی اینگونه صحبت می کند که پس از گذشت اینهمه مدت هنوز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نتوانسته است مسببان این جنایت وحشیانه را دستگیر کند و در معرفی عاملان این اقدامات تروریستی ناتوان مانده اند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'