سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

ادعای دوباره ایران مبنی بر ساختگی بودن اسناد آژانس انرژی اتمی

سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی در یاداشتی به آژانس بین المللی انرژی اتمی، اسناد این آژانس را در مورد ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته ای جمهوری، باردیگر “ادعاهای ساختگی” خوانده است.

imagesکیهان نوین: جمهوری اسلامی در این یاداشت که در سایت آژانس انتشار یافته،گفته است که آژانس تاکنون هيچ سند معتبری در مورد ادعاهایش ارائه نداده در حالی که ایران در جلساتش با آژانس در ماه های اکتبر و نوامبر، “شواهدی” را مبنی برجعلی بودن اسناد آژانس ارائه داده است.

در یادداشت جمهوری اسلامی همچنین آمده است که “اسناد آژانس پر از اشتباه و اسامی ساختگی با تلفظ های خاص است که نشان می دهد تنها یکی از اعضای مشخص آژانس جاعل این اسناد بوده است.”

آژانس بین المللی انرژی اتمی در تازه ترین گزارشش در ماه نوامبر، آبان ماه، گفت که جمهوری اسلامی همچنان از پاسخ دادن به پرسش های مربوط به ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته ایش خودداری می کند و خواستار پاسخگویی جمهوری اسلامی شد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'