سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
شهادت زندانی بازداشت‌شده در کهریزک

شهادت زندانی بازداشت‌شده در کهریزک

مجید عابدین زاذه مقدم در بازداشتگاه کهریزک شاهد مرگ یکی از افراد بازداشت‌شده بود.

عابدین زادهکیهان نوین: تقریبا می توان به یقین گفت هیچ ایرانی نیست که نام بازداشتگاه کهریزک را نشنیده باشد. تمامی ما پس از اعتراضات سال 88 از جنایات، شکنجه ها و تجاوزهایی که به بازداشت شدگان این بازداشتگاه صحرایی و مخوف جمهوری اسلامی شد بسیار شنیده ایم. برای آندسته از بازداشت شدگانی که از این جنایات جان سالم به در برده اند نام این بازداشتگاه همیشه برایشان یادآور صدای ضجه ها و فریادهای بی پناهان اسیر در چنگال دیـوصفتـانِ غرق در ولایت است. یادآور شکنجه و عذاب و مرگ دیگر بازداشت شدگان این جنایتخانه ی جمهوری اسلامی است.

مجید عابدین‌زاده مقدم یکی از این بازداشت شدگان است که توانست از این بازداشتگاه جان سالم به در ببرد. وی به علت شرکت در اعتراضات انتخابات سال ۱۳۸۸ در بازداشتگاه کهریزک زندانی شد. در این بازداشتگاه او و بیش از صد زندانی دیگر مورد شکنجه سیستماتیک جسمی و روحی قرار گفتند.

از جمله این شکنجه‌ها می‌توان به کتک زدن، کابل زدن، کتک زدن با لوله، تجاوز به زندانیان، و حبس تعدادی زیاد از زندانیان در سوله‌های نامناسب با هوای گرم، اشاره کرد. در بازداشتگاه کهریزک عابدین‌زاده مقدم شاهد مرگ یکی از افراد بازداشت‌شده بود.

در زیر فیلمی از مجید عابدین زاده مقدم منتشر می شود که به تعریف گوشه ای از این جنایات می پردازد.

 

 

[embedplusvideo height=”250″ width=”450″ editlink=”http://bit.ly/1qr0xWL” standard=”http://www.youtube.com/v/rTaNFfLP-1Y?fs=1&vq=hd720″ vars=”ytid=rTaNFfLP-1Y&width=450&height=250&start=&stop=&rs=w&hd=1&autoplay=0&react=1&chapters=&notes=” id=”ep6750″ /]
کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'