سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
وضعیت وخیم جسمی کریم معروف عزیز

وضعیت وخیم جسمی کریم معروف عزیز

کریم معروف عزیز، زندانی سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر کرج، به علت وخامت حالش به بیمارستان امام خمینی تهران اعزام شد.

cond-135کیهان نوین: کریم معروف عزیز، که دو هفته پبش تحت عمل جراحی باز قلب در بیمارستان امام خمینی تهران قرار گرفت ولی پس از ۴ روز به زندان عودت داده شد، به علت وضعیت بد جسمانی هفته‌ی گذشته نیز به بیمارستان اعزام و مجددا بعد از ۳۶ ساعت به زندان بازگردانده شد.

این بازگشت به زندان در شرایطی بود که در حین مراجعت به زندان به علت بی احتیاطی راننده و هوای نامساعد اتومبیل دچار حادثه شده بود.

این زندانی سیاسی صبح دیروز به علت وخامت حالش به بهداری مراجعه و نیم ساعت بعد به سالن ۱۲ زندان برگشت ولی یک ساعت بعد، پیکر نیمه جان او با برانکارد به بهداری منتقل و از آن‌جا فورا به بیمارستان امام خمینی تهران اعزام شد.

گفتنی است که کریم معروف‌ عزیز به حبس ابد محکوم شده و ۱۷ سال از محکومیت خود را سپری کرده است و سومین عمل جراحی خود را در زندان پشت سر می‌گذارد و پیش‌تر آپاندیس و معده‌اش مورد جراحی قرار گرفته بود.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'