سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

عدم رضایت خانواده سربندی در خصوص قصاص ریحانه

مهلت 10 روزه خانواده ریحانه جباری برای جلب رضایت اولیای دم مقتول به پایان رسیده است.

12کیهان نوین: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته جلسه‌ای به منظور صلح و سازش در خصوص پرونده ریحانه جباری با حضور خانواده ریحانه و اولیا دم مقتول سربندی برگزار شد که متأسفانه به هیچ نتیجه مثبتی نرسید.

فریدون جباری پدر ریحانه روز شنبه ضمن اعلام این خبر افزود: جلسات صلح و سازش با اولیا دم سربندی، 20 و 21 مهر ماه برگزار شد. در این جلسات پسر سربندی و چند تن از خانواده وی حضور داشتند که در نهایت رضایت ندادند، آنها خواهان گفتن حقیقت از سوی ریحانه هستند.

نامبرده اضافه کرد: وکیل مدافع ریحانه نیز برای اطلاع از آخرین وضعیت پرونده به دادسرا مراجعه کرده است.

شعله پاکروان مادر ریحانه جباری نیز  ضمن انتقاد به اخباری که طی روزهای گذشته به نقل از وی در رسانه ها منتشر شده است،گفت: بعد از جلسه صلح و سازش با هیچ رسانه داخلی یا خارجی صحبتی نداشته‌ام.

ریحانه جباری هفت سال قبل به اتهام قتل سربندی بازداشت شد و اکنون حکم قصاص وی قطعی شده است.

خانواده مقتول بارها اعلام کرده‌اند از خون پدرشان نمی‌گذرند و در صورتی که ریحانه اسرار پرونده را برملا نکند، قصاص خواهد شد.

مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری نیز هفته گذشته در مراسمی درباره این پرونده گفت: مهلت 10 روز خانواده ریحانه جباری برای جلب رضایت اولیا دم مقتول پایان یافته است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'