سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
تجمع دانشگاه علامه در اعتراض به اسیدپاشی‌های اخیر

تجمع دانشگاه علامه در اعتراض به اسیدپاشی‌های اخیر

با برگزاری  تجمعی اعتراضی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی دانشگاه علامه طباطبایی اعتراض خود را نسبت به اسیدپاشی‌های اخیر اعلام کردند.

دانشگاه علامهکیهان نوین: بنا به گزارش یکی از دانشجویان دانشگاه علامه، ظهر امروز مورخ چهارم آبان ماه تعدادی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با برگزاری تجمعی در دانشکده علوم پزشکی این دانشگاه نسبت به اسیدپاشی‌های اخیر در شهر اصفهان اعتراض کردند و خواستار برخورد با عاملان این حوادث شدند.

در پایان این تجمع بیانیه‌ای از سوی دانشجویان حاضر پیرامون مطالبات مدنی و امنیت شهروندان به خصوص زنان و مجازات عاملان این رویداد‌ها قرائت شد، این تجمع بدون برخورد و خشونت به پایان رسید.

در روزهای اخیر و پس از سکوت و بی توجهی مسولین جمهوری اسلامی نسبت به این اقدامات غیر انسانی و تلاش آنها برای جدا نشان دادن این جنایات از مساله امر به معروف و نهی از منکر بسیاری از هنرمندان و فعالان مدنی و کنشگران حقوق زنان در داخل ایران اعتراض خود را نسبت به این عمل غیر انسانی اعلام کرده اند و با انتشار بیانیه و حضور در تجمعات اعتراضی انزجار خود نسبت به این اسیدپاشی ها را نشان دادند. در این راستا در شهرهای تهران و اصفهان نیز تجمعات اعتراضی شکل گرفت.

لازم به ذکر است که تجمع امروز دانشجویان دانشگاه علامه نیز در همین راستا بود.

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'