سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

شباهت عجیب داعش و جمهوری اسلامی

گروه جانی داعش در عراق یک مرد را در شهر موصل سنگسار کردند. آن سو تر پیش تر اما جمهوری اسلامی بیکار ننشسته و مردی را در تاکستان قزوین سنگسار کرد.

kham-albaghdadi-1کیهان نوین: عناصر وابسته به داعش در عراق یک مرد را در شهر موصل سنگسار کردند.

این مرد در یکی از دادگاه های این گروه به جرم زنای محصنه به سنگسار محکوم شده بود.

سنگسار این مرد که روز پنجشنبه انجام شد نخستین مورد از اجرای این مجازات توسط ستیزه جویان دولت اسلامی در عراق به شمار می رود.

 

سنگسار یک مرد در تاکستان قزوین

خبر اجرای حکم سنگسار در تاکستان و تاييد آن،(چهارشنبه 20 تیر 1386) انعكاس گسترده‌اي در رسانه‌هاي خارجي داشته است. سخنگوی قوه قضاييه جمهوری اسلامی، روز سه شنبه ۱۹ تير، خبر سنگسار شدن جعفر کيانی در روستای قراچه کند، از توابع تاکستان، را تاييد کرد. اجرای حکم سنگسار جعفر کيانی که متهم به زنای محصنه شده بود، روز پنجشنبه ۱۴ تير، به اجرا در آمد.

گزارش امروز جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

قطع انگشتان یک مرد در یزد

حکم قطع چهار انگشت دست راست یک سارق در شهرستان ابرکوه استان يزد با حضور مسوولان قضايي و انتظامي به اجرا درآمد.

سرهنگ احمد غلامزاده فرمانده انتظامي شهرستان ابركوه استان یزد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران در تشريح جزييات اين خبر گفت: در راستای اجرای دستور مقامات قضايي دادسرای عمومي شهرستان ابركوه و تاييد شعبه هفتم دادگاه تجديد نظر استان، در خصوص 32 فقره سرقت، متهم به نام «م ـ ن» به قطع چهار انگشت دست راست در انظار عمومي و تحمل يکسال حبس تعزيری و جزای نقدی و همچنین استرداد اموال تحصيل گرديده محکوم شد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'