سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
فروش سلاح پیشرفته به مخالفان سوری توسط آمریکا !

فروش سلاح پیشرفته به مخالفان سوری توسط آمریکا !

منابع مخالفان سوری روز چهارشنبه 19-2-2014 اعلام کردند، ارتش آزاد سوریه در آستانه دریاف اسلحه های پیشرفته از غرب است.

139e6b1f-e793-453b-8183-e430b994579c_16x9_600x338

کیهان نوین : به گفته این منابع، کشورهای غربی پس از اینکه دریافتند که رژیم اسد باعث شکست مذاکرات ژنو 2 شده است، به ائتلاف ملی مخالفان سوری وعده سلاح های پیشرفته دادند.

در همین حال یکی از مقامات بلند پایه آمریکا، گفت واشینگتن به وعده خود مبنی بر ارسال سلاح های پیشرفته به مخالفان سوری پس از شکست تلاش های دیپلماسی، پایبند است.

طبق این گزارش، این مقام آمریکایی در عین حال تاکید کرد، واشینگتن هنوز هم راه حل مسالمت آمیز را برای پایان دادن به بحران سوریه، بر گزینه های نظامی ترجیح می دهد.

به گزارش العربیه ؛ این در حالی است که رژیم سوریه هر روز مرتکب کشتار دسته جمعی دیگری می شود، و در آخرین تحولات نیروهای اسد دست به کشتار دسته جمعی دیگری در منطقه ” المزيريب” در استان درعا زدند.

شبکه خبری شام وابسته به مخالفان سوری، روز سه شنبه از کشته شدن دهها تن بر اثر بمباران هوایی مناطق مسکونی بوسیله بمب های بشکه ای توسط جنگنده های رژیم اسد خبر داده است.

از سوی دیگر ارتش آزاد سوری در نبردی شدید با نیروهای اسد توانست مقر گردان “الکیمیاء” در نزدیکی شهر درعا را به کنترل کامل خود درآورد و شمار زیادی از نیروهای اسد را اسیر کند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'