سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

هشیاری دانشجویان دانشگاه شریف در جدال با حسین شریعتمداری

حسین شریعتمداری در جدال با گروهی از دانشجویان٬ اصلاح‌طلبان را وطن فروش٬ حامی طالبان٬ همسو با جند‌الله و قاتل مردم و ندا آقا سلطان را هم تیرو طایفه صدام معرفی کرد.

حسین شریعتمداریکیهان نوین: شریعتمداری، نماینده علی خامنه ای در روزنامه کیهان که به مناسبت روز «دانشجو» شنبه (۱۶ آذر) در دانشگاه صنعتی شریف سخنرانی می کرد، در واکنش به شعار‌هایی که دانشجویان در حمایت از میرحسین موسوی٬ مهدی کروبی و محمد خاتمی سر می دادند، گفت: میرحسین موسوی قاتل برادران آن‌ها است و در صورت رفع حصر٬ اصلاح‌طلبان این رهبران را خواهند کشت.

شریعتمداری خطاب به دانشجویانی که علیه وی شعار می‌دادند، گفت اصلاح‌طلبان از تیر و طایفه صدام حسین هستند. صدام دنبال براندازی انقلاب بود و اصلاح‌طلبان نیز دنبال همین موضوع هستند.

شریعتمداری در بخش دیگری از این جدال ادعا کرد که حسن روحانی مخالف آزادی زندانیان سیاسی و رهبران جنبش سبز است و در این زمینه تحت فشار قرار دارد اما تا زمانی که حزب‌الله تا زنده است اجازه نمی‌دهد ستون پنجم، اسراییل و انگلیس آقای روحانی را تحت فشار قرار دهند.

وی خطاب به دانشجویان معترض و اصلاح‌طلبان نیز گفت:شما دستتان به خون این مردم بی گناه آلوده است و از صدقه سر حزب‌الله نفس می‌کشید اما شما مجبور بودید به روحانی بچسبید ولی بدانید اگر فتنه‌گران و سران فتنه را هم آزاد کنند، همین اصلاح‌طلبان آن‌ها را می‌کشند، همانطور که ندا آقاسلطان را کشتند.

این عضو سابق سپاه در بخش دیگری از سخنان خود اصلاح‌طلبان را وطن فروش خواند و اظهار کرد که اگر حزب‌الله نبود، اصلاح‌طلبان وطن را فروخته و پولش را نیز گرفته بودند.

حسین شریعتمداری در این سخنرانی اتهام‌های سابق خود علیه محمد خاتمی و اصلاح‌طلبان را تکرار کرد و افزود: ریگی به نفع سران فتنه گروگان‌گیری می‌کرد و اصلاحات می‌خواست از طالبان حمایت کند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'