سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

وای بر مردمی که سقف آزادی شان پوشیدن جین است !( سعید عبدالمجید)

مصاحبه ی صریح و بی پرده ی نخست وزیر اسراییل درباره ی جمهوری اسلامی، با واکنش های متفاوتی از سوی مردم ایران رو به رو شده است. واکنش هایی که اوج آن ارسال عکس های دختران و پسران جین پوش در فضای مجازی و افتخاربه این آزادی بی حد و حصر(!) است !

131005190727_netanyahu_304x171_bbc

این شور آزادی خواهی اما، آنچنان  برجسته بود که بخش های خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی هم با پخش تصویر جوانان جین پوش در سطح شهر، به مبارزه با استکبار جهانی پرداختند.
در این میان اما، آنچه باز هم در غبار وهم و اوهام مدفون شد، اصل سخنان نخست وزیر اسراییل بود.اصلی که می توان با تاملی کوتاه بر آن به ژرف سخن رسید.
نکته ی تاثر برانگیز در این میان آن جاست که خیل جوانان ایرانی، آنچنان اسیر احساسات شدند و رگ به اصطلاح ناسیونالیستی شان کلفت شد که انگشت حیرت در دهان می خشکد!
حال روی سخن نیز با همان دختران و پسران جین پوش ایرانی است که با ارسال عکس های شان، سیلی محکمی به دهان نتانیاهو و کل استکبار جهانی زدند.
خوبان من؛ چطور احترام نتانیاهو به پدر ایران بزرگ، کوروش کبیر به جشمتان نیامد؟ چطور خطاب کوروش افسانه ای باعث غرورتان نشد؟ مگر نه اینکه هر کدامتان با ژست روشنفکری، تپش قلبتان را در پاسارگاد و تخت جمشید جستجو می کنید؟ پس چه شد حس ناسیونالیستی تان؟؟
چطور عدم آزادی و عدم حقوق شهروندی در پس رد صلاحیت 99 درصدی را نشنیده و ندیدید؟ چطور عدله ای که ثابت می کند حکومت دیکتاتور جمهوری اسلامی در پی دستیابی به صلاح اتمی است را نشنیدید؟ مگر نه اینکه اسپانیا و سوییس و مکزیک و … هم فعالیت هسته ای اما صلح آمیز دارند، چرا جهان با آن ها مشکلی ندارد؟ چرا نشنیدید برای دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای نه نیاز به آب سنگین است و نه سانترفیوژ برای غنی سازی؟! و حیف که نمی دانید اگر دیکتاتوران جمهوری اسلامی، هسته ای شوند، اینبار نداها را نه به وسیله ی تک تیراندازان، که کل تهران را با بمب اتم ویران می کنند!!
شمایی که افتخارت آزادی در پوشیدن جین است و این تفاوت به نسبت دهه ی شصت را فتح الفتوح می دانی، هرگز به این اندیشیده ای که معضلات اجتماعی ات، اقتصادیت، اعتیاد برادر ایرانیت و فروختن دختر زیبای سرزمینت به اعراب و … در پس خودکامگی همین رهبر جنایت کارت برای دستیابی به سلاح اتمی نهفته است؟؟
چرا نشنیدی که استکبار جهانی خیلی شفاف گفت: اگر خواستار بمب هسته ای نیستید، مثل سوریه که پاکسازی کامل شیمیایی را قبول کرد، فعالیت های مشکوکتان را تعطیل کنید تا فورا تحریم ها لغو شود؟!
چرا اهداف خصمانه و بی رحمی علیه مردم از سوی دیکتاتوری ولایت فقیه را فراموش کرده ای؟ مگر تو همان خس و خاشاک نبودی؟ مگر همان سبز فتنه گر نبودی؟ کم کشتند؟ کم تجاوز کردند؟ کم ظلم کردند؟ چرا اینقدر فراموشکار شده ای؟ ندا را یادت رفت؟ سهراب را فراموش کردی؟ ستار را ندیدی؟؟
آری نتانیاهو بد است، اوباما بد است، اصلا همه ی عالم بد است و مولای شما در بیت رهبری، وارث بر حق خدا به روی زمین است!
از توست که بر توست! تو که سقف آزادیت پوشیدن شلوار جین و تی شرت آستین کوتاه است. تو که تفریحت شده ساخت لطیفه های پرایدی و آجیلی در پس درد هایت، تویی که هر روز خواسته و نا خواسته آب در باغچه ی دیکتاتور میریزی تا ریشه اش قوی تر شود !!
آری نتانیاهو خر است، خامنه ای خوب است!!!

 

 سعید عبدالمجید 
شانزدهم مهرماه 2572

یک نظر

  • ایران از لحاظ سانسور و خفقان مقام اول رو تو دنیا داره
    _______________________________________________
    راستی کیهان! لگوی بالای صفحه شبیه به سایت پاچه خواری و کثیفه تسنیم شده
    در صورت امکان تغییرش بده اگر هم نمیشه که بی خیال

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'