سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
معرفی 7 فناوری جالب از دنیای تکنولوژی

معرفی 7 فناوری جالب از دنیای تکنولوژی

گزیده ای از آخرین اخبار و ابداعات دنیای تکنولوژی:

صفحه نمایش‌هایی که خم می‌شود ولی نمی‌شکند!
پس از مدت‌ها هیاهو پیرامون صفحه نمایش‌های خمیده سامسونگ با معرفی Galaxy Round تیر خلاص را زد، البته سایر شرکت‌ها هم از ماجرا عقب نماندند اما Galaxy Round با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی خود توانست برتری خود را ثابت کند.

GalaxyRound

کودکان خود را با کمک بلوتوث پیدا کنید!
حتما می‌گویید چگونه، این دستبند که به دست کودکان شما متصل می‌شود، در هر لحظه آنها به هرجا که بروند شما از ان با خبر خواهید بود آن هم به کمک فناوری بلوتوث.

bluetooth

رباتی که خودش، خودش رو ترمیم می‌کند!
ایده‌ی ربات‌هایی که خودشان را مونتاژ می‌کنند پیش از این هم وجود داشته اما محققان دانشگاه MIT این ایده را عملی کردند، این مکعب‌های رنگی که قرار است الگوی ربات‌های آینده باشند خودشان را مونتاژ می‌کنند.

MIT_M-Block_Robot

۷۵۰ اینچ صفحه نمایش بر روی چشمان شما!
آخرین ابزار سونی گجتی با نام HMZ-T3W و با قیمت ۹۹۹ دلار است که بر روی چشمان شما قرار می‌گیرد و امکان تماشای تصاویر به صورت مجازی بر روی یک صفحه نمایش ۷۵۰ اینچی را فراهم می‌کند.

tv

حواستان را جمع کنید!
MyFocus گجتی برای افراد حواس پرت است، اگر نمی‌توانید موقع کار کردن درست و حسابی حواستان را جمع کنید بروید سراغ MyFocus‌، این گجت خارق‌العاده تمام اطلاعیه‌هایی اطراف گجت‌های مختلف را خنثی می‌کند تا شما با خیال راحت و حواس جمع کار کنید.

hava

گجتی که تا آخرین لحظه عمر همراه شما خواهد ماند!
هر ثانیه از عمر با ارزش است حالا این گجت می‌خواهد به شکلی عجیب و قریب آن را ثابت کند، زمانی که این گجت که شبیه ساعت را به دست خود می‌بندید زمان شمارش شروع به کار و نشان دادن زمان باقی مانده شما تا لحظه مرگ می‌کند.

gajet

شما در کنفرانس حضور دارید حتی اگر آنجا نباشید!
پیش از این به لطف اینترنت می‌توانستیم در کنفرانس‌ها حضور نداشته باشیم اما ببینیم و با دیگران صحبت کنیم، یا از یک سوی دنیا با دوستانمان در آن طرف دنیا حرف بزنیم و آنها را ببینم، اما این ربات پا فراتر از این حرف‌ها گذاشته است شما در یک سوی دنیا و دفتر کارتان در سوی دیگر، با کمک این ربات شما می‌بینید، حرف می‌زنید، راه می‌روید و به صورت کلی و از راه دور اداره خود را مدیریت می‌کنید.

conferance

 

 

 

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'