سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

فرش قرمز زیر پای “گناهکاران”

فیلم “گناهکارن” جدیدترین ساخته فرامرز قریبیان در اولین اکران خصوصی خود درتالار ایوان شمس میزبان جمع کثیری از پیشکسوتان هنرهای نمایشی، هنرمندان و علاقه مندان به این فیلم سینمایی بود.

IMAGE635163038035156158

کیهان نوین: فیلم “گناهکاران” در نخستین اجرای خود در تالار ایوان شمس میزبان هنرمندانی همچون؛ مسعود کیمیایی، میترا حجار، رامبد جوان، محمد متوسلانی، نصرت‌الله وحدت، هنگامه قاضیانی، مهناز افشار، پولاد کیمیایی، رضا رویگری، سام قریبیان، رضا یزدانی و نیز منتقدانی از جمع منتقدان سینمایی چون جواد طوسی، کیوان کثیریان و پرویز نوری بود.

این فیلم پلیسی، که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر با نظر مساعد برخی از منتقدان و مخاطبان همراه بود، با بازی همایون ارشادی، محسن افشانی، رامبد جوان، هومن برق‌نورد، کوروش تهامی، سیاوش چراغی‌پور، ملکه رنجبر، امید روحانی، رضا رویگری و قطب‌الدین صادقی داستان مرگ دختری را به تصویر می کشد که در جریان آن رابطه بین یک پلیس مسن و یک پلیس جوان آغاز می شود.

فیلمنامه‌ “گناهکاران” را سام قریبیان، پسر فرامرز قریبیان به رشته تحریر درآورده است. او گناهکاران را درسال ۲۰۰۶ میلادی در خارج از ایران برای یک فیلم خارجی نوشت، ولی پس از بازگشت به ایران آن‌را به نسخه فارسی تبدیل و بازنویسی کرد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'