سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
جمهوری اسلامی حكومت قاتلان است، ما بر علیه آن مبارزه می كنیم!  (احمد رحمانی)

جمهوری اسلامی حكومت قاتلان است، ما بر علیه آن مبارزه می كنیم! (احمد رحمانی)

١٠ اکتبر روز جهانی علیه اعدام در راه است. “کمیته بین المللی علیه اعدام” فراخوانی مبنی بر اعتراض به ماشین کشتار جمهوری اسلامی و اعدام ها داده است…

69674_489614584417553_1109693074_n

با آمدن روحانی و جار زدن های تبلیغاتی جمهوری اسلامی مبنی بر انعطاف در روابط با غرب و چهره سازی از میان مهره های قدیمی جمهوری اسلامی بعنوان سنبل تعامل و مذاکره باغرب در واقع با فضا سازی در بستر این مناسبت میخواهند که منشی جدید وچهره ای دیگر از نکبت اسلامی را در بسته بندی جدیدی در بعد جهانی به مردم نشان دهند. اما هر انسان آزادیخواه و شریفی میداند که حکومتی که ٣٤ سال با کشتار و تجاوز و حق کشی سر پا بوده است هیچوقت نمیتواند انسان دوست باشد و یا خیرخواه جامعه ایران.

مردم ایران هیچوقت جانیان حکومت اسلامی را که ٣٤ سال قتل عام کردند نه می بخشند و نه فراموش میکنند و نه هیچ کدام از چهره های رنگارنگ این دیکتاتوری سیاه را به رسمیت میشناسند. آدمکشان دیروزی مصلحان امروزی شده اند، زندانبان های جلاد دیروزی خیرخواهان امروزی مردم شده اند، جلادانی که ٣٤ سال شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و از این سیاست به نرخ روز نان خوردند و الان هم بیرق سفید هوا کرده اند که مردمدار وصلح دوست شده اند.

“هم قطب اسلامی سیاسی و هم قطب غرب و کلانتر بزرگ دنیا’ به یک اندازه در تهاجم و کشتار بشریت شریک هستند، هر کدام در یک طرف معادله در واقع برای منافع جهانی سرمایه شمشیر میزنند و از این مماشات امروز هم، باز بوی سود و تاراج به مشام رسیده که اینچنین، این گرگ ها بر سر سفره مردم دست های خون آلود خود را پنهان کرده و ژست انسان دوستی و صلح طلبی را جار می زنند.

از زمان شروع بکار” دولت امید” بیشتر از ٢٠٠ نفر اعدام شده اند و هر روز هم اسامی افراد بیشتری به جمع اعدامیان افزوده میشود، همه انسان های آزادیخواه و مخالف اعدام و مدافع آزادی زندانیان سیاسی باید دراین عرصه اعتراضی با بر افراشته کردن مطالباتی سیاسی و انسانی خود به کمپین علیه اعدام بپیوندند و با اعتراضات وسیع خود و منزوی کردن جمهوری اسلامی درمنظر جهانی، موتور پیشبرنده وتسریع کننده سرنگونی جمهوری اسلامی را سرعت بخشیم.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'