سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
سیاه بازی مردمی با بازیگری روحانی و به کارگردانی علی خامنه ای (توران جعفری)

سیاه بازی مردمی با بازیگری روحانی و به کارگردانی علی خامنه ای (توران جعفری)

بار دیگر به روی اکران است….و در همین روزها ده تن دیگر بی سروصدا نیز اعدام شدند…

1233337_534359123316854_2091568685_n_0

با بازی های جدیدی که این چند هفته اخیر از روحانی دیده ایم و از این شادی وخوش باوری مردم ایران افسوس می خوریم که چرا هر ۴ساله با یک رنگ جدید به پای صندوق های رأی می روند و اینچنین امیدوار فرداهای روشن و آزادی در حکومت اسلامی می شوند. چند روز پیش شاهد ازادی ده تن از زندانیان سیاسی بودیم و در همین روزها ده تن دیگر بی سروصدا نیز اعدام شدند…

این یک بازی کثیف با احساسات مردم است؛مقامات می خواهند به دنیا نشان دهند که حکومت ایران تغییر کرده است در صورتی که حملات به زنان از طریق گشت و نیروهای نظامی همچنان در پایتخت ادامه دارد و بیشتر نیز شده است.

جمهوری اسلامی از ابتدا بر پایه ی فیلم و ریا بنا شده است و حکومتی فیلم پرور است و مردم ساده لوح باور می کنند و حال صلح و صمیمیت دوستانه ای که روحانی با پوتین ایجاد می کند جالب است،زیرا هیچ کشوری به اندازه ی روسیه به ملت ایران و منافع ان خیانت نکرده است ؛ تاریخ گواه این موضوع است،اکنون حکومت اخوندی برای حفظ و بقای خود دست به دامان روسیه شده اند و روسیه نیز از این موضوع حداکثر استفاده مادی و معنوی را می برد.

اگر مردم ایران به روحانی به عنوان رئیس جمهور اصلاح طلب بیش از حد اعتماد کنند و همچنان گول بازی هایش را بخورند خطر دردناک تکرار تاریخ باز هم به وجود می اید ؛ در چندین سال قبل نیز یک رئیس جمهور اصلاح طلب دیگر حاکم بود که خیلی از مردم دلبسته اش بودند اما در اصل واقعیت محمد خاتمی فقط پوششی برای دستگاه قدرت استبدادی بود. درختی که بنیانش خراب است هیچگاه میوه ی خوبی به بار نخواهد اورد و تغییر دنیا پسند با ماهیت نظام جمهوری اسلامی در تضاد است؛ به امید روزی که مردم ایران از این ساده لوحی و خوش باوری داست بردارند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'