سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

حداد عادل : عملکرد دولت احمدی‌نژاد ما را دیوانه کرده است !

غلامعلی حداد عادل با بیان اینکه نوع رابطه دولت محمود احمدی‌نژاد با رهبر جمهوری اسلامی یکی از «نقاط ضعف» این دولت محسوب می‌شود گفته که برخی رفتارهای دولت «دیوانه» کننده است.

n00164049-b

 کیهان نوین : روز جمعه ۳۰ فروردین حداد عادل طی سخنانی در جمع گروهی از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس با انتقاد شدید از دولت، رفتارهای کابینه ی احمدی نژاد را دیوانه کننده برشمرد.

به گزارش کیهان نوین و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ وی گفته که مسایل مدیریتی، رفتاری و رابطه با علی خامنه‌ای از نقاط ضعف دولت احمدی‌نژاد محسوب می‌شود.

حداد عادل افزوده است: رفتار دولت در برخی مواقع به گونه‌ای بود که اعتماد جامعه به عقلانی بودن تصمیمات دولت کاهش یافت و این یک لطمه بزرگ به کشور بود.

وی همچنین با انتقاد از تاخیر دولت در ارایه لایحه بودجه به مجلس اضافه کرده که متاسفانه نظایر این قبیل کار‌ها از سوی دولت کم نیست که باعث «دیوانه» شدن مقام‌های جمهوری اسلامی شده است.

محمود احمدی‌نژاد که روزگاری منتخب «امام زمان» و نزدیک‌ترین مقام در جمهوری اسلامی به علی خامنه‌ای بود، از دو سال پیش تاکنون با انتقاد‌ها و حملات تند حامیان سابق خود مواجه است.

احمدی‌نژاد تنها رییس دولتی در نظام جمهوری اسلامی است که با حمایت‌ علنی و آشکار علی خامنه‌ای و سپاه پاسداران در ایران به قدرت رسید اما در ادامه با حامیان خود به اختلاف‌های جدی برخورد.

این در حالی است که رهبر جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و بسیاری از حامیان احمدی‌نژاد اما، با وجود اختلاف‌های شدید با رییس دولت دهم، حاضر نیستند به اشتباه خود در حمایت بی‌دریغ و مطلق از وی اعتراف کنند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'