سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
مریم امیرکمالی اولین زن باشگاه دار ایران!

مریم امیرکمالی اولین زن باشگاه دار ایران!

اولین زن مالک باشگاه فوتبال در ایران، با حضور در تمرینات باشگاه خود نوید روزهای خوشی برای نساجی قائمشهر داد.

1stFemaleTeamOwner6

کیهان نوین: نساجی قائمشهر از تیم های پرطرفدار فوتبال است که سال هاست به دلیل سوء مدیریت و مشکلات عدیده مسوولان مازندرانی، از صلابت گذشته اش دور شده و نامی از آن در سطح اول فوتبال ایران برده نمی شود.

با این وجود هنوز هم در روزی که نساجی به مصاف حریفان می رود، خیل عظیم هوادارانش ورزشگاه را پر می کنند. در واقع نساجی تنها تیم دسته یکی است که در هر بازی بیش از ۳۰ هزار هوادار را کنار خود می بیند.

این در حالی است که پس از ورشکستگی تلویحی کارخانه نساجی مازندران، این تیم به به بخش خصوصی واگذار شد اما مالک پیشین نساجی، مهدی پرهام هم چندان موفق نبود تا پس از ۴ سال، عطای کار را به لقایش بخشیده و باشگاه خود را در معرض فروش قرار دهد.

نکته جالب در این نقل و انتقال اما مالک جدید نساجی است.مریم امیر کمالی مالک جدید نساجی به عنوان اولین مالک زن باشگاه های ورزشی، وارد دنیای فوتبال ایرانی شده است!

اولین بانوی باشگاه دار ایرانی با حضور در تمرینات نساجی وعده های زیادی برای بازگرداندن این تیم ریشه دار به روزهای اوج و حضور در لیگ برتر داده است.

حال باید منتظر ماند و دید در این فوتبال که محصور شده سیاسیون و نظامیون جمهوری اسلامی است، آیا مجالی برای عرض اندام و فعالیت یک زن وجود خواهد داشت یا نه!!

1stFemaleTeamOwner2

1stFemaleTeamOwner5

1stFemaleTeamOwner4

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'