سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
جمعی از فعالان سیاسی و کنشگران مدنی خواستار آزادی کبودوند شدند

جمعی از فعالان سیاسی و کنشگران مدنی خواستار آزادی کبودوند شدند

در نامه‌ای که به امضای جمعی از فعالان شناخته شده سیاسی و کنشگران مدنی، آمده است بر آزادی محمد صدیق کبودوند تاکید شده است  همچنین از آقای کبودوند خواسته شده تا به اعتصاب غذای خود پایان دهد.

1438174633کیهان نوین: جمعی از کنتشگران سیاسی و مدنی با انتشار نامه ای از آقای کبودوند خواستند به اعتصاب غذای خود پایان دهد، انها بر آزادی فوری این فعال حقوق بشر تاکید کردند.

متن نامه ی مذکور به این شرح است:

به وجدانهای بیدار

قریب به یک ماه است که روزنامه نگار و کنشگر شناخته شده ی حقوق بشر محمد صدیق کبودوند در اعتراض به پرونده جدید قضایی و محاکمه چند باره دست به اعتصاب غذا زده است.

ما جمعی از کنشگران سیاسی،مدنی و حقوق بشری از مسوولان قضایی انتظار داریم با توجه به شرایط وخیم جسمانی آقای کبودوند وبیماری صعب العلاج فرزندش ونیز سپری نمودن بیش از نیمی از محکومیت ده و نیم ساله اش شرایط آزادی این روزنامه نگار و فعال حقوق بشر فراهم شود.

ما به عنوان جمعی از فعالان سیاسی،مدنی و حقوق بشری مصرانه از جناب آقای محمد صدیق کبودوند می خواهیم به اعتضاب غذای خود پایان دهد و خانواده ،بستگان و انسان دوستان را از نگرانی برهاند.

۱- دکترمحمد ملکی

۲-اسماعیل مفتی زاده

۳-نسرین ستوده

۴-محمد نوری زاد

۵-مهندس فریبرز رییس دانا

۶-مهندس کورش زعیم

۷-مهندس کیوان صمیمی

۸-دکترسهراب زنگنه

۹-عباس جمالی

۱۰-هادی ادب

۱۱-مسعود کردپور

۱۲-اجلال قوامی

۱۳-دکتر رئوف کریمی

۱۴-احمد حبیبی

۱۵-بهروز زارعی

۱۶-علی اردلان

۱۷-دکترشاهو کردستانی

۱۸-دکتر صالح موکری

۱۹-دکتر مینو شجیعی

۲۰-گیتی پورفاضل

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'