سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
تجمع اعتراضی شماری از کارگران پیمانکاری فاز ۱۹ در عسلویه

تجمع اعتراضی شماری از کارگران پیمانکاری فاز ۱۹ در عسلویه

حدود ۳۰۰ تن از کارگران پیمانکاری بیکار شده فاز ۱۹ منطقه ویژه عسلویه بامداد امروز در اعتراض به بلاتکلیفی در وضعیت شغلی خود مقابل درب ورودی محل کارشان تجمع اعتراضی داشتند.

downloadکیهان نوین: فعالان صنفی کارگری منطقه عسلویه با اعلام این خبر گفتند: حدود ۳۰۰ تن از کارگران پیمانکاری شاغل در پالایشگاه پترو پارس واقع در فاز‌ ۱۹  منطقه ویژه عسلویه  که از پایان سال گذشته همزمان با  متوقف شدن فعالیت  پیمانکار  بیکار شده‌اند.

بامداد امروز (هشتم خرداد ماه)به دلیل دریافت نکردن مطالبات مزدی و بی پاسخ ماندن خواسته هایشان تجمع صنفی برپا کردند.

این کارگران که در فاز ۱۹ عسلویه مشغول به کار هستند، دست کم حدود ۵ ماه مطالبات مزدی  وبیمه ای معوقه  طلب دارند.

به صورت مشخص این کارگران می‌گویند هنوز بابت دستمزد ماهای امرداد، شهریور، دی، بهمن و اسفند سال گذشته خود طلبکارند و در عین  از اسفند ۹۴ که بیکار شده‌اند هنوز وضعیت شغلی بلاتکلیفی دارند.

طبق ادعای  آنان، کارگران معترض در حالی درمحل ورودی پالایشگاه پتروپارس که کار فرمای اصلی آنها تلقی می‌شد، خواستار پیگیری مسوولان پالایشگاه برای دریافت  معوقات مزدی خود شده‌اند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'