سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
کشته شدن رییس شورای شهرستان آباده بر اثر تصادف جاده ای

کشته شدن رییس شورای شهرستان آباده بر اثر تصادف جاده ای

شامگاه چهارشنبه گذشته 14 بهمن جاده مرگبار «آباده»- «صغاد» جان رییس شورای شهرستان آباده را گرفت.

sh3.815x390_q85_crop_upscaleکیهان نوین: در این حادثه که در کیلومتر 6 جاده حادثه خیز آباده به صغاد رخ داد، رییس شورای دهستان «خسروشیرین» از سرنشینان سواری پژو، جان خود را از دست داد و پسر 20 ساله او نیز دچار ضربه مغزی شد.چهار سرنشین دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

محل حادثه که در تقاطع روستای «مزرعه» به جاده صغاد، به فاصله کمی از پل راه آهن قرار دارد، به گفته بسیاری از شهروندان، به دلیل نداشتن دید کافی و ساخت غیر استاندارد و غیر اصولی، همیشه جان مردم را تهدید می کند و تا کنون حادثه های متعددی را به وجود آورده است.

جاده آباده- صغاد یکی از شلوغ ترین و حادثه خیز ترین جاده های محلی شهرستان آباده است که تاکنون خانواده های زیادی را داغ دار کرده اما باوجود پی گیری های مکرر مردم شهر صغاد و وعده های مسوولان، هیچ گونه اقدامی برای تعریض و دوبانده شدن آن انجام نشده است؛ تا جایی که مردم شهر صغاد به صورت خودجوش اقدام به شانه سازی قسمتی از این جاده کرده اند.

«حمیدرضا یعقوبی»، یکی از چهره های فعال در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان آباده بود که ریاست شورای دهستان خسروشیرین و ریاست شورای شهرستان آباده را به عهده داشت.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'