سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
تجمع اعتراضی هواداران محمد علی طاهری در کلان شهر كرمانشاه

تجمع اعتراضی هواداران محمد علی طاهری در کلان شهر كرمانشاه

گروهی از هواداران حلقه عرفان (محمدعلی طاهری) روز جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴در شهر کرمانشاه گرد هم آمدند و خواستار آزادی بدونه قید و شرط استاد محمد علی طاهری شدند.

01336e403a5c6a7805bfc02aea957d2a_Lکیهان نوین: این گروه اعلام داشتند، تا آزادی بی قید و شرط استاد محمد علی طاهری ما فرا درمانگران داخل و خارج کشور به تجمعات اعتراضی خود ادامه خواهیم داد و پویش های مردمی و خودجوش سراسر ایران را خواهد لرزانید.

و اما اینبار پیام با صلابت فرا درمانگران کرمانشاه روز جمعه  ۲۰ آذر ۱۳۹۴:ما اعضا مجموعه عرفان کیهانی از کرمانشاه از کلیه فرادرمانگران می خواهیم که به هر نحو و هر شیوه ای که می توانند اعتراض خود را به روند رسیدگی به حکم نابخردانه محمد علی طاهری اعلام نمایند.

لذا فریاد بر می آریم که تا احقاق ابتدایی ترین حق هر انسان که آزادی اندیشه است از پای نخواهیم نشست.

امید می رود که با اعتراض های علنی و پویش های مردمی در سراسر میهنمان ایران ، نقض آشکار حقوق بشر در کشور پایان پذیرد و مسئولین نظام زین پس اقداماتی عقلانی تر و موافق با امنیت ملی انجام دهند و هر چه سریعتر ظلم به این معلم ایثارگر و سایر دگراندیشان متوقف شود و شکنجه و اعترافات دروغین و کذب پایان پذیرد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'