سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
“قهر” حسن روحانی با مجمع تشخیص مصلحت نظام

“قهر” حسن روحانی با مجمع تشخیص مصلحت نظام

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از “قهر” حسن روحانی، رئیس جمهوری  با این مجمع خبر داده و به نقل از هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت که روحانی در اعتراض به روند بررسی سیاست‌های برنامه ششم توسعه در مجمع، در جلسات آن شرکت نمی‌کند.

3815569_848کیهان نوین: در حالی که حسن روحانی در آخرین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام که دو روز پیش در تهران برگزار شد، شرکت نداشت، امروز محمود محمدی عراقی یک عضو این مجمع به خبرگزاری فارس گفت که غیبت روحانی در جلسات مجمع، در همین جلسه از سوی هاشمی رفسنجانی مطرح شد.

بر اساس گفته‌های هاشمی، وقتی بحث سیاست‌های برنامه ششم توسعه در مجمع مطرح شد، روحانی معتقد بود که تعیین این سیاست‌ها از وظایف دولت است و نباید مجمع در این مسئله دخالت کند و هنگامی که اکثر اعضای مجمع خواستند که درباره این سیاست‌ها بحث کنند، روحانی از آن به بعد، دیگر در جلسات مجمع شرکت نکرد.

پیش از این، حسین صفارهرندی، یکی دیگر از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته بود: “شاید در کل 8 ماه اخیر سه یا چهار بار رئیس‌جمهور در جلسات مجمع حضور داشته و آن هم در حد کمتر از یک ساعت بوده است.”این درحالی است که محمدباقر نوبخت دلیل این غیبت را “مشغله کاری” حسن روحانی اعلام کرد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'