سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
تجمع اعتراضی کارگران واگن پارس اراک به عدم پرداخت مطالبات معوقه

تجمع اعتراضی کارگران واگن پارس اراک به عدم پرداخت مطالبات معوقه

صبح امروز کارگران واگن پارس اراک در واکنش به محقق نشدن وعده‌ پرداخت بخشی از مطالباتشان برای دومین بار، مقابل ساختمان اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی تجمع کردند.

1885744کیهان نوین: در خاتمه تجمعی اعتراضی  که روز گذشته (۸ آذرماه) با حضور نزدیک به ۲۰۰ کارگر واگن پارس در مقابل ساختمان اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی برگزار شد؛ مسئولان این نهاد دولتی به تجمع کنندگان وعده‌دادند که دسترسی کارفرما را برای پرداخت یک ماه از چهار ماه مزد معوقه بازخواهند کرد.

بنا به گفته یک کارگر با گذشت یک روز از این ماجرا هنوز وعده داده شده محقق نشده و در نتیجه کارگران واگن پارس بار دیگر معترض شدند و درنتیجه حدود ۵۰ نفر از همکارانش بار دیگر مقابل اداره دارای تجمع کردند.

به گفته وی در ‌‌نهایت اجتماع امروز در ساعت یک و نیم و با وعده مسئولان اداره دارایی مبنی بر اینکه قرار است برای حوالی ساعت شش در حضور مسئولان اداری استان به مشکلات آنها رسیدگی کنند خاتمه یافت.این کارگر میزان بدهی واگن پارس به اداره امور مالیاتی استان را حدود سه میلیارد تومان عنوان کرد وگفت: این رقم در مقایسه با مالیات ده سال گذشته این کارخانه تقریبا ده برابر شده است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'