سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
مرگ یک جوان 20 ساله به خاطر شلیک اشتباه گلوله توسط نیروی انتظامی

مرگ یک جوان 20 ساله به خاطر شلیک اشتباه گلوله توسط نیروی انتظامی

تیراندازی ماموران نیروی انتظامی محله لشگرآباد اهواز  منجر به مرگ یک جوان ۲۰ ساله شد. به گفته پلیس، ماموران به درخواست اهالی محل و برای مقابله با اراذل و اوباش به محل رفته بودند.

81732726-70117209کیهان نوین: شامگاه چهار‌شنبه ۲۰ آبان (۱۱ نوامبر) در جریان تیراندازی میان ماموران پلیس و گروهی که به نوشته سایت‌های دولتی ایران “اراذل و اوباش” بوده‌اند، یک جوان ۲۰ ساله زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

اهالی محله لشگرآباد این شهر به نیروی انتظامی گزارش داده بودند که یک قهوه‌خانه و تعدادی اغذیه‌فروشی در این منطقه با فعالیت غیرمجاز تبدیل به محل تجمع “اراذل و اوباش” شده‌اند.

به گفته سرهنگ موسوی، ماموران کلانتری منطقه ۳۰ لشگرآباد برای حفظ آرامش به این منطقه اعزام می‌شوند و شروع به دستگیری کسانی که در قهوه‌خانه تجمع کرده بودند می‌کنند اما افراد حاضر در قهوه‌خانه ابتدا با سنگ و شیشه و وسایل سخت و سپس با سلاح گرم با ماموران کلانتری مقابله می‌کنند.

به گفته معاون فرماندهی انتظامی خوزستان، ماموران کلانتری در نهایت مجبور به شلیک تیر هوایی شده و پس از بازگشتن آرامش به منطقه به کلانتری بر می‌گردند اما پس از رسیدن به کلانتری به آنها اطلاع داده می‌شود که یک جوان حدودا ۲۰ ساله در آن حادثه مورد اصابت گلوله به کتف قرار گرفته و به خاطر جراحت به بیمارستان انتقال یافته است.

پس از مراجعه مأموران به بیمارستان اعلام می‌شود که آن جوان بر اثر اصابت گلوله به کتف و نزدیکی تیر به محل قلب و در نهایت خونریزی زیاد فوت کرده است. نام فرد کشته‌شده در منابع غیر رسمی “علی جلالی” اعلام ، و گفته شده که او شاگرد یک نانوایی بوده است.

سرهنگ موسوی درباره اصابت گلوله به این جوان گفته: «در حال حاضر مشخص نیست که این جوان از سوی چه کسی و با چه سلاحی مورد اصابت گلوله قرار گرفته ولی مأموران و کارآگاهان خبره موضوع را با جدیت در دستور کار قرار دادند تا معلوم شود که این جوان از سمت چه کسی مورد اصابت گلوله قرار گرفته است».

به گفته این فرمانده نیروی انتظامی تاکنون سه نفر از عوامل درگیری دستگیر شده و تحقیقات برای شناسایی اخلالگران ادامه دارد.

یک شاهد عینی که نخواست نامش فاش شود گفت که ماموران نیروی انتظامی ظاهرا حکم دادستانی برای پلمپ چند مغازه قلیانی را داشته‌اند اما هنگام اجرای حکم، مورد حمله با شیشه نوشابه قرار گرفته و در نهایت مجبور به تیراندازی هوایی می‌شوند.

به گفته این شاهد عینی یکی از این تیرهای هوایی با برخورد به سقف یکی از مغازه‌ها کمانه کرده و به شاگرد نانوایی اصابت می‌کند.

این فرد در ادامه افزود که محله لشگرآباد زمانی جزو ناامن‌ترین مناطق اهواز بود اما چند سالی است که با رونق فلافل فروشی‌ها خیلی امن شده و خانواده‌ها حتی نصف شب هم بدون هیچ مشکلی به آنجا می‌روند. به گفته او حتی مسافران شهرهای دیگر هم هنگام اقامت در اهواز حتما به این محله می‌روند.

لشگرآباد از محلات عرب‌نشین اهواز است که پیشتر جزو محلات فقیرشین بود اما با احداث چند فقره فلافل فروشی و اغذیه فروشی هم‌اکنون از نظر اقتصادی هم رونق گرفته است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'