سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
جان باختن زن حامله ای در بیمارستان شهرستان سلماس به دلیل بی پولی

جان باختن زن حامله ای در بیمارستان شهرستان سلماس به دلیل بی پولی

قدرتگیری اسلامگرایان در ایران، یکی از بزرگترین فجایع تاریخ کشور ما می باشد؛ چرا که 37 سال است که از حکومت اسلامی تنها نکبت بر سر مردم می بارد! در بیمارستانی در شهرستان سلماس، یک زن حامله که به تشخیص پزشک باید با عمل جراحی فرزند خود را به دنیا می آورد به دلیل نداشتن هزینه های عمل مجبور به زایمان طبیعی شده و جان خود را از دست داد.

indexکیهان نوین: در بیمارستانی در شهرستان سلماس از توابع استان آذربایجان غربی،یک زن حامله که به تشخیص پزشک باید با عمل جراحی فرزند خود را به دنیا می آورد به دلیل نداشتن هزینه های عمل مجبور به زایمان طبیعی شده و جان خود را از دست داد.

” ولی” همسر این زن باردار یک کارگر روزمزد است گفت: بیمارستان برای عمل جراحی همسرم از من هزینه میلیونی می خواست و زمانی که گفتم که از عهده تامین هزینه برنمی آیم،همسرم را مجبور به زایمان طبیعی کردند وتا زمان تولد نوزاد جان خود را از دست داد.

این کارگر ساختمانی که مزد ناچیزی دریافت می کند به بی رحمی مسئولان بیمارستان شهرستان اشاره کرد و گفت: مسئولان بیمارستان توجهی به وضعیت بد مالی من نکرده و گفتند فقط در ازای پرداخت هزینه مورد نظر حاضر به عمل همسرم هستند و با شروع درد زایمان وقتی موفق به تامین هزینه فوق نشدم آنها بی رحمانه همسرم را مجبور به زایمان طبیعی کرده و او را کشتند.

او گفت: در بیمارستان شهر سلماس،پول تنها چیزی است که پزشکان و مدیران بخش می شناسند و کسی که پول نداشته باشد بی رحمانه مثل همسرم باید جان بدهد.

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'