سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
اظهارات تند اشتون کارتر علیه جمهوری اسلامی

اظهارات تند اشتون کارتر علیه جمهوری اسلامی

وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی خصمانه علیه جمهوری اسلامی گفت که چه با توافق هسته‌ای و چه بدون آن، گزینه نظامی آمریکا علیه رژیم تهران هم‌چنان باقی است.

2015-02-10T154317Z_1112941420_WASEB2A0Q6701_RTRMADP_3_USA-PENTAGON-CARTERکیان نوین: اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا در همایش سالانه لژیون نظامیان آمریکایی در شهر بالتیمور تاکید کرد که وی برای این که اطمینان یابد رژیم ایران تهدیدی نظامی علیه آمریکا نیست، هم‌چنان تلاش خواهد کرد.

توافق هسته ای، محدود کننده گزینه نظامی آمریکا نیست.

به گزارش آسوشیتدپرس، اشتون کارتر وزیر فاع آمریکا طی سخنانی در همایش سالانه لژیون نظامیان آمریکایی در شهر بالتیمور گفت. با آنکه توافق هسته ای سبب می شود محدودیتهایی درباره رژیم ایران اعمال شود که همسو با هدف ماست، اما این توافق به هیچ وجه هیچ محدودیتی درباره گزینه نظامی ما بوجود نمی آورد و گزینه نظامی ما واقعی است و همچنان نیز واقعی خواهد ماند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'