سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

استراتژی نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا در مقابله با بزرگترین خطر در جهان

جب بوش از نامزدهای جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت: درباره جمهوری اسلامی به یک استراتژی نیاز داریم، پاره کردن توافقنامه هسته ای استراتژی نیست.

imagesکیهان نوین: جب بوش اظهار داشت براساس توافق هسته ای، جمهوری اسلامی دستکم به یکصد میلیارد دلار پول دست می یابد و می تواند از این پول برای حمایت از تروریسم استفاده کند. باید توجه داشت که جمهوری اسلامیبزرگترین حامی تروریسم در جهان است.

جب بوش در هشداری به روسیه گفت: باید اطمینان حاصل کنیم کشورهایی که می خواهند به جمهوری اسلامی تسلیحات بفروشند متوجه باشند که به علت این اقدام شان، هزینه می پردازند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی خطری برای منطقه و منافع آمریکااست، افزود: باید بگویم من در روز نخست رئیس جمهور شدنم، استراتژی و برنامه ای در این مورد ارائه می کنم. استراتژی من محافظت از آمریکا در مقابل خطری است که می تواند بزرگترین خطر در جهان باشد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'