سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
“هر کس که حقوق می خواهد برود خانه تا هر وقت پول دار شدم به آنها بدهم”

“هر کس که حقوق می خواهد برود خانه تا هر وقت پول دار شدم به آنها بدهم”

حقوق کارگران شرکت ساختمانی و جاده سازی پدیده ۲ کوه بیش از ۶ ماه است که به تعویق افتاده است .به تعویق افتادن ۶ ماه حقوق کارگران ،وضعیت معیشتی آنها و خانواده هایشان را در شرایط سختی قرار داده است.

220376_140کیهان نوین: کارگران شرکت ساختمانی و جاده سازی پدیده ۲ کوه بخش اندیمشک معروف به کارخانه پل زال واقع در جاده اندیمشک ـ دزفول بیش از ۶ ماه است که از دریافت حقوق و مزایای خویش محروم هستند. کارگران و خانواده های آنها در شرایط سخت معیشتی بسر می برند. کارگران تا به حال چندین بار دست به اعتصاب و اعتراضات گسترده زده اند اما با یورش و برخورد نیروهای سرکوبگر نیروی انتظامی مواجه شده اند و ناچار شده اند که به اعتصاب خود پایان دهند.

مدیر عامل این شرکت فردی به نام کریم طاهریان معروف به کریم قلاوند است. این فرد از نیروهای سپاه پاسداران است وهر بار که کارگران برای دریافت حقوق خود اقدام به اعتراض و اعتصاب می نمایند با تهدید و اعمال نفوذ زیاد این فرد در نیروهای سرکوبگر و دادگاه انقلاب ولی فقیه ،با سرکوب روبرو می شوند.

این فرد خطاب به کارگران گفته است : هر کس که حقوق می خواهد برود خانه تا هر وقت پول دار شدم به آنها بدهم.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'