سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

آتش سوزی در هتل بزرگ هرمز بندرعباس

دومین آتش‌سوزی در فاصله‌ای کمتر از ۲۴ ساعت یکی دیگر از مجتمع‌های بزرگ شهر بندرعباس را دچار حریق کرد.

hotel_hormoz_1کیهان نوین: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی بندرعباس در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خلیج فارس، با تأیید این خبر افزود: هتل هرمز بندرعباس که هتلی پنج ستاره و از بزرگ‌ترین و زیباترین هتل‌های کشور است ساعت ۳ بامداد امروز(جمعه) دچار حریق شد که با حضور به موقع آتش نشانان این حریق خاموش شد.

حیدری با بیان این‌که ۵۸ نفر در این حادثه نجات یافتند، اظهار کرد: تعداد ۴۰ نفر از این افراد میهمانان خارجی بودند که همگی در سلامت کامل به سر می‌برند.

وی در پایان با اشاره به این‌که این حریق در طبقه اول هتل هرمز رخ داده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه یک آتش نشان به نام برکت جوذری که ماسک خود را در صحنه آتش‌سوزی به افراد نجات یافته داده بود، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

هتل بین‌المللی هرمز با چشم‌داشت به استانداردهای یک هتل پنج ستاره بین‌المللی در جوار سواحل زیبای خلیج فارس ساخته شده است. این هتل در مساحتی بالغ بر۵۰ هزار متر، در ۷ طبقه به شکل F با امکاناتی خاص و برخوردار بودن از چشم اندازی زیبا و رستوران‌های مجلل در محیطی آرام و به یاد ماندنی واقع شده است.

در حالی هتل هرمز بندرعباس دچار حریق شده است که صبح روز گذشته مجتمع تجاری تفریحی ستاره جنوب بندرعباس دچار آتش سوزی شد که سه نفر از هم‌وطنان‌مان جان خود را از دست داده و ۲۶ نفر به علت مصدومیت به بیمارستان انتقال یافتند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به نجات ۵۸ مسافر در حادثه آتش سوزی هتل هرمز بندرعباس، از دستگیری یک نفر مظنون در این حادثه خبرداد و گفت: ۲ نفر مظنون دیگر این پرونده در حال حاضر متواری هستند.

به گزارش میزان، «صادق اکبری» رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام خبر آتش سوزی در هتل هرمز بندرعباس بیان کرد: ساعت سه بامداد امروز طبقه دوم هتل هرمز دچار حریق که با حضور به موقع آتش نشانان این حادثه به طور کامل مهار شد.

وی اضافه کرد: در رابطه با آتش سوزی هتل هرمز تاکنون یک نفر دستگیر شده است و تحقیقات قضایی از وی ادامه دارد. همچنین دو نفر مظنون به این حادثه از محل متواری شده اند که ماموران نیروی انتظامی در تلاش برای دستگیری آنان هستند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'