سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

مجتمع تجاری “ستاره‌جنوب” در بندرعباس طعمه حریق شد

حیدری، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی بندرعباس گفت: آتش‌سوزی مجتمع تجاری ستاره جنوب از ساعت 7:30 امروز شروع شده و همچنان ادامه دارد.

download (1)کیهان نوین: حیدری اظهار داشت آتش‌سوزی مجتمع ستاره جنوب ساعت 9:30 دقیقه به آتش نشانی بندرعباس گزارش شده است این آتش‌سوزی مصدوم هم داشته است، متاسفانه آتش قفل شده و آتش‌نشان‌ها درحال عملیات هستند. تاکنون 17 مصدوم آتش‌سوزی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

17 نفر بر اثر گازگرفتگی ناشی از حریق مجتمع ستاره جنوب به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شده است.هنوز آمار دقیقی از تعداد مصدومان گزارش نشده است و امکان بیشتر بودن این تعداد وجود دارد.

مدیر روابط عمومی اورژانس بندرعباس افزود: 12 آمبولانس با تیم کامل امداد و نجات به محل وقوع حادثه اعزام شده و تمامی کدهای شهری بندرعباس درگیر این سانحه هستند. هنوز آماری از تعداد فوتی احتمالی آتش‌سوزی مجتمع تجاری ستاره جنوب اعلام نشده است. مجتمع ستاره جنوب در بازار سنتی این شهر واقع شده و از مجتمع‌های مطرح و شناخته شده بندرعباس به حساب می‌آید.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'