سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

برخورد شهاب سنگ با زمین در استان های قزوین، زنجان و همدان

شهاب سنگی، اوایل بامداد روز جمعه نهم مرداد، در مرز سه استان قزوین، زنجان و همدان به زمین برخورد کرد که هنوز از خسارات ناشی از آن در شهرهای ابهر در زنجان و همچنین بوئین‌زهرا، آوج و تاکستان در قزوین خبری اعلام نشده است.

 

download (2)کیهان نوین: حمید ره‌انجام، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قزوین، در خصوص حادثه برخورد شهاب‌سنگ با زمین در مرز سه استان قزوین، زنجان و همدان اظهار داشت: با وقوع این حادثه اخبار آن نیز به متولیان امر در استان قزوین رسیده و هماهنگی‌ها با مسئولان ذی‌ربط با مسئولان زنجان در حال بررسی است.

وی افزود: در ابتدا شایعه سقوط هواپیما مطرح شد که ضمن تکذیب آن، خبرها حاکی از برخورد شهاب‌سنگ در منطقه جنوب غربی استان قزوین و همچنین ابهر در استان زنجان می‌دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ضمن اعلام خبر پیگیری در خصوص این حادثه عنوان کرد: تا این لحظه اکیب‌های هلال‌احمر پیگیر ابعاد خسارت‌های ناشی از برخورد این شهاب سنگ هستند.

تا کنون به جز خسارات مالی، خسارت جانی از این حادثه گزارش نشده و بررسی در خصوص ابعاد خسارات برخورد شهاب‌سنگ ادامه دارد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'