سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
خداحافظی جواد نکونام در بازی با سوئد

خداحافظی جواد نکونام در بازی با سوئد

زمزمه‌هایی که درباره خداحافظی کاپیتان تیم فوتبال ایران از بازی‌های ملی به گوش می‌رسد، قوت بیشتری گرفته است.

South Korea v Iran - 2010 FIFA World Cup Asian Qualifierکیهان نوین: تیم‌ملی فوتبال ایران پس از آن‌که در دیدار دوستانه برابر شیلی با گل‌های «جواد نکونام» و «وحید امیری» به پیروزی رسید، یازدهم فروردین‌ماه در استکهلم به مصاف سوئد می‌رود، اما شایعه‌ای که این‌روزها در اردوی تیم‌ملی فوتبال ایران قوت گرفته است، موضوع خداحافظی جواد نکونام از تیم‌ملی فوتبال ایران است.

شایعه خداحافظی نکونام از تیم‌ملی فوتبال ایران، از سال گذشته مطرح شده بود و گفته می‌شد کاپیتان تیم‌ملی برای آ‌خرین بار در مصاف با یاران «زلاتان» پیراهن شماره ۶ تیم‌ملی ایران را می‌پوشد.

این شایعات در حالی مطرح شده‌اند که نکونام هنوز، رسمن اعلام خداحافظی از تیم‌ملی نکرده است. شاید خداحافظی جواد با تیم‌ملی ایران هم مانند وداع «فرهاد مجیدی» با تیم استقلال در ٧ مهرماه ١٣٩٢ همه را غافلگیر کند.

پیش از این قرار بود نکونام با خداحافظی از بازی در تیم‌ملی، به عنوان مربی این تیم در کنار «کارلوس کی‌روش» ملی‌پوشان ایران را هدایت کند، اما با توجه به رفتن کی‌روش از ایران، آینده نکونام در تیم‌ملی هم در پرده ابهام قرار دارد.

تیم‌ملی ایران در دیدار تدارکاتی مقابل سوئد با لباس قرمز به میدان می‌رود.

به گزارش فارس، تیم‌ملی فوتبال ایران سه‌شنبه از ساعت ٢٣ در ورزشگاه فرندز آرنای استکهلم در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم‌ملی سوئد می‌رود.

بر همین اساس و طبق توافق به عمل آمده قرار است تیم‌ملی ایران در این دیدار تدارکاتی با لباس قرمز رنگ به مصاف تیم‌ملی سوئد برود و از سوی دیگر سوئدی‌ها نیز با لباس‌های همیشگی خود زرد و آبی‌رنگ مقابل ایران صف‌آرایی خواهند کرد.

تیم‌ملی ایران بعد از این مسابقه، سوئد را به مقصد ایران ترک خواهد کرد و چهارشنبه ساعت ٢٠:٣٠ وارد ایران خواهد شد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'