سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
جراحی دستهای یک دانش آموز به خاطر ضربات شلاق معلم

جراحی دستهای یک دانش آموز به خاطر ضربات شلاق معلم

بر اثر ضربات شلاق معلم مدرسه، دانش آموز ۹ ساله بلوچ راهی اتاق عمل شد.

timthumbکیهان نوین: عبدالحمید گرگیج فرزند نور الله کودک ۹ ساله که در مقطع سوم ابتدایی دبستان شهید میر حسینی شهرستان میرجاوه مشغول به تحصیل بود در اثر پارگی رگ و عفونت دست ناشی از ضربات شلاق معلم راهی اتاق عمل بیمارستان شد.

نور الله گرگیج پدر این دانش آموز در این باره چنین گفت: روز یکشنبه ۲۵ آبان معلم پسرم به نام عباسی اهل زابل با شلنگ مخصوص کپسول گاز فرزندم را از ناحیه دست مورد ضرب و شتم قرار داده که در اثر آن فرزندم با پارگی رگ دست و عفونت شدید مواجه شده است.

نور الله که کارمند اداره بهداشت است می‌افزاید: برای معالجه فرزندم او را به زاهدان منتقل کردیم اما بیمارستان‌های نبی اکرم و بو علی با این بهانه که فرزندتان سنش کم است وی را قبول نکردند حتی بیمارستان بو علی ابتدا پذیرفت و برای وی پرونده هم باز کردند اما با اینکه وضعیت دست بچه‌ام بد بود دوباره به دلایلی غیر قابل پذیرش، وی را رد کردند.

پدر این دانش آموز 9 ساله بلوچ افزود: اکنون پسرم در بیمارستان امام علی زاهدان بستری شده و امروز یکشنبه (۲ آذر) برای شستشوی عفونت دست، به اتاق عمل برده شده و فردا قرار است رگ‌های دستش مورد عمل جراحی قرار گیرند.

نور الله در ادامه گفت: معلم پسرم به ما گفته است که کلیه هزینه بیمارستان را تقبل می‌کند.

پدر دانش آموز مضروب که گویا برای شکایت از معلم رغبت نداشت گفت: تا کنون از معلم خاطی شکایت نکرده‌ایم.

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'