سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

تکذیب خبر”پرس تی وی” از سوی رییس جمهور سابق ترکیه

رییس جمهور سابق ترکیه خبر “پرس تی وی”، را تکذیب و آن را دروغ محض خواند.

عبدالله گلکیهان نوین: در پی انتشار خبری دروغین از سوی شبکه خبری “پرس تی وی”، شبکه ماهواره ای انگلیسی زبان جمهوری اسلامی، عبدالله گل، رییس جمهور سابق ترکیه در واکنش به انتشار این خبر که به نقل از او در وب سایت “پرس تی وی” نوشته شده بود، ضمن تکذیب این خبر آن را دروغ محض خواند.

بنا به گزارش العربیه فارسی به نقل از خبرگزاری آناتولی، عبدالله گل رییس جمهوری سابق ترکیه، روز جمعه 21 نوامبر، در واکنش به انتشار خبری در “پرس تی وی” به نقل از وی مبنی بر اینکه “ترکیه در دوران حکومت اردوغان نزول کرده است”، این خبر را از اساس دروغ خواند.
طبق این گزارش دفتر عبدالله گل تاکید کرده است که رییس جمهور سابق ترکیه به هیچ وجه چنین اظهارات انتقادی علیه اردوغان انجام نداده و هیچ مصاحبه ای نیز با شبکه “پرس تی وی” نداشته است.
در خبری که روز پیش از آن پرس تی وی منتشر کرده، اظهاراتی به شدت انتقادی، و بدون ذکر منبع مشخص، به رییس جمهور سابق ترکیه نسبت داده شده است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'