سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
اخذ اجباری پول مسئولان زندان از زندانیان بندرعباس

اخذ اجباری پول مسئولان زندان از زندانیان بندرعباس

مسئولان زندان مرکزی بندرعباس از زندانیان این زندان مبالغی جهت تعمیر و تزیین از زندانیان اخذ می‌کنند و تهدید کرده‌اند اگر هر یک از زندانیان این مبالغ را پرداخت نکند به بند زندانیان مبتلا به ایدز و هپاتیت منتقل می‌شود.

downloadکیهان نوین:مسئولان زندان مرکزی بندرعباس از هر یک از زندانیان این زندان بابت ایزوگام و پرده کشی سالن‌ها در دو نوبت مبلغ ۱۰۰ هزار تومان اخذ کرده‌اند.

یکی از زندانیان بند ۷ زندان مرکزی بندر عباس گفت: «چند روز پیش از هر یک از زندانیان زندان‌ما مبلغ ۵۰ هزار تومان گرفتند تا سقف زندان را ایزوگام کنند. روز شنبه نیز مسئول بند ۷ اعلام کرد که رئیس زندان آقای عباس مرسل‌پور دستور داده که هر زندانی در بند ۷ باید مبلغ ۵۰ هزار تومان بلعجبار جهت تعویض پرده‌های بند بپردازد و در غیر اینصورت هرکس این مبلغ را ندهد به بند ۱۰ که به زندانیان مبتلا به ایدز و هپاتیت تعلق دارد منتقل می‌شود.»

این منبع در بخش دیگری از سخنانش گفت: «درخواست پول برای نصب پرده را از سایر زندانیان این زندان نیز کرده‌اند.»

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'