سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

برخورد با نشریات اطلاع رسان پیرامون اسیدپاشی ها

قوه قضاییه با نشریاتی که اسید‌پاشان را به آمران به معروف پیوند زدند برخورد کند.

مینو اصلانیکیهان نوین: مینو اصلانی، رییس بسیج جامعه زنان، از قوه قضاییه خواست تا با نشریات و روزنامه‌هایی که اسید‌پاشان را با آمران به معروف پیوند زدند، برخورد قاطع کند.

اصلانی در واکنش به اتفاقات اخیر در اصفهان گفت: قوه‌ قضاییه و مسولان مربوطه باید هرچه زودتر عامل یا عاملان اسیدپاشی اصفهان را دستگیر کرده و به اشد مجازات برسانند، این افراد محارب هستند و مجازات آنها اعدام است و گره‌ زدن موضوع امر به معروف و نهی از منکر به اسید‌پاشی، بسیار سخیف است.

بنا بر نظر مینو اصلانی “قوه‌ قضاییه در تمام موارد خوب عمل کرده و باید در این زمینه نیز، اقدامی جدی انجام دهد.”

رییس بسیج زنان اظهار کرد: جای تاسف است که برخی معاندان، آگاهانه موضوع امر به معروف را به موضوع اسید‌پاشی پیوند می‌زنند و قوه قضاییه باید با نشریات و روزنامه‌هایی که در این راستا حرکت کردند، برخورد قاطع کند.

بسیاری از مقامهای جمهوری اسلامی در این باره به جای اظهار نظر و محکوم کردن این جنایت، سکوت را ترجیح داده اند. برخی از مقامات هم در اظهار نظرشان سعی کرده اند تا این جنایت تروریستی علیه شهروندان زن را از مساله امر به معروف و نهی از منکر، “طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر”، حمایت مجلس شورای اسلامی در این راستا، سخنان احمد خاتمی و همچنین امام جمعه اصفهان برای برخورد خشن و جدی، و ریختن خون برای مساله بدحجابی و امر به معروف، جدا کنند.

حتی امام جمعه اصفهان در این راستا سخنان خود را نیز تکذیب و تحریف کرد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'