سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

عمل جراحی مخفیانه محمد مهدی امامی مدیر مسوول روزنامه مغرب در میان تدابیر شدید امنیتی

چندی پیش خبری مبنی بر «ناپدید شدن» مدیر مسول روزنامه مغرب و ابراز بی‌اطلاعی قوه قضاییه از این واقعه خبری در سایت خبری تحلیلی کیهان نوین منتشر شد که با توجه به پیگیری های مستمر و زیرکانه خبرنگار کیهان نوین در ایران خبر تازه ای در خصوص مهدی امامی ناصری به دست آمده که به اطلاع می رسد.

84444537449892156409
کیهان نوین: چندی پس از انتشار خبر مفقود شدن مدیر مسوول روزنامه مغرب، نامبرده یعنی آقای محمد مهدی امامی ناصری، ساعت 23 شامگاه دوشنبه 16 تیر ماه با یک آمبولانس بدون پلاک با همراهی سه محافظ و دو پرستار به یکی از بیمارستان های تهران آورده شده و در کمتر از یک ساعت، 5 نفر کادر پزشکی و تکنسین های اتاق عمل در بیمارستان حاضر و او را که بیهوش بود و با دستگاه تنفس می کرد به مدت 3 ساعت و نیم از ناحیه سر و صورت تحت عمل جراحی قرار دادند.
حال امروز چهارشنبه 18 تیرماه با گذشت 48 ساعت از عمل محمد مهدی امامی ناصری مدیر مسسول روزنامه «مغرب» او هنوز در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر است و 3 محافظ همزمان از او مراقبت می کنند.
علاوه بر تیم محافظت کننده، 2 پرستار که از کارکنان بیمارستان نیز نیستند به صورت تمام وقت در اتاق وی مستقر هستد. ضمن این که کادر بیمارستان اجازه هیچ گونه ترددی را در اطراف اتاق او ندارد و غذا و مایحتاج محافظان و پرستاران نیز از بیرون آورده می شود.
خبرنگار کیهان نوین با اشاره به وضعیت جسمانی محمد مهدی امامی یادآور شد؛ از آن جا که نزدیک شدن به اتاق نام برده بسیار مشکل و تقریبا غیر ممکن است، تنها از حضور 24 ساعته محافظین و پرستاران در اتاق ایشان می توان نتیجه گرفت که حال عمومی وی بسیار وخیم بوده و با توجه به اظهارات برخی از کارکنان بیمارستان که در لحظه ورود پیکر نیمه جان محمد مهدی امامی در محل کار خود حضور داشتند وضعیت جسمی ایشان را بسیار وخیم توصیف کرده و می گویند؛ وی از ناحیه سر، صورت، گردن و قفسه سینه و کتف جراحات فراوانی داشته به طوری که وضعیت ظاهری صورت او کاملا بهم ریخته و از هم گسسته به نظر می آمد و در نگاه اول هیچ امیدی به بهبودی و حتی زنده ماندن وی نیز وجود نداشت.
در پایان یادآور می شود؛ هادی امامی ناصری، برادر مدیر مسوول لغو امتیاز شده روزنامه مغرب روز ۳۰ خرداد به خبرگزاری ایلنا گفته بود: «حوالی روز پنجشنبه ۱۵ خرداد ماه خودروی برادرم در جاده مشهد به کلات پس از تعقیب توسط دو خودروی شاسی بلند دچار حادثه شده اما هیچ گونه اثری از برادرم در ماشین یافت نشد و وی به طرز مشکوکی ناپدید می شود که در پی این حادثه و پس از پیگیری های مستمر خانواده ناصری امامی، پس از گذشت دو هفته، کاراگاهان پلیس آگاهی تهران مدعی شدند که وی در اختیار نیروهای امنیتی است.
مهدی امامی ناصری در سال ۹۱ به مدت چهار ماه بازداشت بود و روزنامه مغرب که او مدیر مسوولش بود، پس از چندبار توقیف، سرانجام در اسفند ۱۳۹۱ لغو امتیاز شد.
نکته قابل توجه در خصوص وضعیت پرونده مدیر مسوول روزنامه مغرب اظهار بی اطلاعی محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه و دادستان کل کشور، از«ناپدید شدن» مهدی امامی ناصری، است که روز یکشنبه، دوم تیر ماه، گفته بود؛ «من امروز این موضوع را شنیدم و اطلاعی ندارم ، اما پس از کسب اطلاعات دقیق در این خصوص اطلاع رسانی می‌کنم.»

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'